Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ασκήσεις ΑΕΠΠ : Εξυπηρέτηση πελατών

Μία εταιρεία δέχεται συνέχεια καταγγελίες για προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών της.


Θέλοντας λοιπόν να διαπιστώσει το μέγεθος του προβλήματος ζήτησε να δημιουργηθεί πρόγραμμα το οποίο:

  • Θα διαβάζει τον αριθμό των πελατών που δεν εξυπηρετήθηκαν για κάθε μία από τις τρεις τελευταίες ημέρες.
  • Θα υπολογίζει το μέσο όρο πελατών που δεν εξυπηρετήθηκαν και 
  • Αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος από 5, να εμφανίζεται το μήνυμα «Πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των πελατών», αλλιώς να εμφανίζεται το μήνυμα «Κανένα πρόβλημα».


Λύση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Εξυπηρέτηση_Πελατών
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΕΛ_1, ΠΕΛ_2, ΠΕΛ_3
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Μ_Ο
ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ "Δώσε τον αριθμό πελατών που δεν εξυπηρετήθηκε την 1η ημέρα : "
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΛ_1
 
  ΓΡΑΨΕ "Δώσε τον αριθμό
πελατών που δεν εξυπηρετήθηκε την 2η ημέρα : "
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΛ_2
 
  ΓΡΑΨΕ "Δώσε τον αριθμό
πελατών που δεν εξυπηρετήθηκε την 3η ημέρα : "
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΛ_3
 
  Μ_Ο <- ( ΠΕΛ_1 + ΠΕΛ_2 + ΠΕΛ_3) / 3
 
  ΑΝ Μ_Ο > 5 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ "Πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των
πελατών."
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ "Κανένα πρόβλημα."
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Εξυπηρέτηση_Πελατών 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)