Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : 2ο Επαναληπτικό Τεστ

Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε το 2ο επαναληπτικό τεστ που δόθηκε στους μαθητές, το οποίο καλύπτει όλο το 7ο κεφάλαιο και την ενότητα 2.4.1.

Σχόλια

  1. Πολύ καλό το φυλλάδιο όπως πάντα.
    Πως τα πήγαν οι μαθητές σου αν είχες το χρόνο να διορθώσεις τις απαντήσεις τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο, δεν τα διορθώσω γιατί δεν θα κάνουμε άλλο μάθημα αυτή την εβδομάδα. Μάλλον το Σαββατοκύριακο θα τα δω. Μόλις τα διορθώσω θα σου πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως η άσκηση Β από το 1ο θέμα είναι πολύ έξυπνη. Οι πράξεις με div και mod "παίζουν" πολύ. Μάλλον θα την χρησιμοποιήσω και εγώ στο δικό μου επαναληπτικό τεστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ. Είναι μία άσκηση με την οποία προσπάθησα να καλύψω πιθανές περιπτώσεις χρήσης του τελεστή MOD.

    Δεν θα έλεγα όμως ότι "παίζουν" πολύ. Απλά είναι πολύ αρεστές στους προγραμματιστές αφού μέσα από αυτές φαίνεται αν κάποιος έχει ασχοληθεί σε βάθος με βασικές έννοιες του προγραμματισμού. Επίσης εμφανίζονται σε ασκήσεις που έχουν μεγάλο βαθμό δυσκολίας στην υλοποίηση τους.

    Καλή βέβαια θα ήταν και μία αντίστοιχη άσκηση με τον τελεστή DIV.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νίκο, τα αποτελέσματα ήταν σε γενικές γραμμές ικανοποιητικά. Δυσκολίες πάντως υπήρχαν στις εξής ασκήσεις :

    1) 1Γδ όπου πολλοί μαθητές δεν έβαλαν εισαγωγικά
    2) 1Δ όπου γράφανε ΗΜΘ αντί ΗΜ(Θ) και Ε^Χ αντί Ε(Χ).
    3) 2Β όπου δεν πρόσεξαν το κενό στη φράση Πανελληνίες Εξετάσεις.
    4) 2Γγ όπου έγραφαν 10+20 αντί Α+Β
    5) 3γ όπου η μέθοδος των τριών τους αποδιοργάνωσε.

    Πάντως στη δική μου λογική τα τεστ είναι ένας τρόπος να εντοπίσει κάποιος αδυναμίες και νομίζω ότι ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται. Δεν χρειάζεται οι μαθητές να γράφουν όλοι πάνω από 90 στα 100. Ας καταλάβουν, τώρα που είναι αρχή, ότι υπάρχουν πολλά θέματα που είναι είτε δύσκολα είτε πονηρά.

    Σαν τελικό συμπέρασμα έχω να πω ότι αν εξαιρέσω 2-3 μαθητές που έχουν ακόμα σοβαρά προβλήματα στη δημιουργία των προγραμμάτων και στις βασικές έννοιες της ΓΛΩΣΣΑΣ οι υπόλοιποι είναι σε ένα αρκετά καλό ποσοστό έτοιμοι να συνεχίσουν και να κατανοήσουν τις επόμενες έννοιες (δομή επιλογής και επανάληψης).

    Φαντάζεσαι τι αδυναμίες θα κουβαλούσαν οι μαθητές αν πηγαίναμε πιο γρήγορα όπως συνήθως συμβαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ Γιάννη. Και στο δικό μου τμήμα πάνω-κάτω ισχύουν τα ίδια. Υπάρχουν 1-2 που δυσκολεύονται περισσότερο στην ανάπτυξη προγραμμάτων, αλλά οι υπόλοιποι 5 είναι σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και απο μένα. Έδωσα Γιάννη το τέστ και βρήκα τις ίδιες δυσκολίες των μαθητών σχεδόν στα ίδια ερωτήματα. Θα ήθελα και μια διευκρίνηση όσον αφορά το θέμα 1Γε. Θα μπορούσε το Α_Τ (αρχική τιμή) να θεωρηθεί δεσμευμένη λέξη για την συνάρτηση Απολυτη Τιμή και να ισχυριστεί κάποιος οτι το συγκεκριμένο ερώτημα είναι παγίδα και δεν μπορεί να γίνει μετατροπή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκο, αυτό που μου αναφέρεις δεν το είχα προσέξει μέχρι τώρα αλλά και κανένας από τους μαθητές μου δεν το σκέφτηκε.

    Είναι λάθος δικό μου και θα προσπαθήσω να ενημερώσω το φυλλάδιο με ένα έγκυρο όνομα.

    Πάντως αν κάποιος μαθητής μου σκεφτόταν αυτό που λες θα το θεωρούσα 100% σωστό και θα του έδινα συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νίκο, η αλλαγή έγινε.

    Ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)