Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Ένα σχέδιο μαθήματος για τις ενότητες 7.1 - 7.8

Έφτασε αισίως η ώρα που τελειώσαμε την θεωρία. Αύριο λοιπόν θα κάνω μία εισαγωγή στις βασικές έννοιες του Προγραμματισμού. Θα καλύψω δηλαδή τις ενότητες 7.1 - 7.8 (αν και την ενότητα 7.8 όχι πλήρως). Είναι πιστεύω βασικό να αφιερώσουμε ένα ολόκληρο μάθημα στις έννοιες αυτές για να καταφέρουμε έτσι να βάλουμε γερά θεμέλια.

Ενότητες

Παράγραφοι 7.1 - 7.8 του έβδομου κεφαλαίου.

Σχέδιο μαθήματος

Αρχικά να πω ότι τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσω είναι μία παρουσίαση και ένα φυλλάδιο ασκήσεων και φαίνονται στην συνέχεια :



Το μάθημα λοιπόν θα γίνεται ως εξής : θα παρουσιάζω μία ενότητα του βιβλίου και θα λύνουμε από το φυλλάδιο μία αντίστοιχη άσκηση. Στις ασκήσεις προσπαθώ να απαντάνε με την σειρά οι μαθητές. Αυτό το κάνω γιατί θέλω να δημιουργήσω την αίσθηση της ομάδας και να καταφέρω έτσι να ενεργοποιήσω τους περισσότερους από τους μαθητές μου.Οι ασκήσεις που θα περισσέψουν θα τις κάνουν οι μαθητές στο σπίτι.

Τέλος θα ήθελα να τονίσω ότι δεν είμαι 100% ευχαριστημένος από την παρουσίαση αφού κάποια πράγματα ήθελα να τα δώσω με πιο απλό και κατανοητό τρόπο αλλά κανείς δεν είναι τέλειος. Κάθε λοιπόν κριτική είναι ευπρόσδεκτη.

Σχόλια

  1. Η παρουσίαση μου άρεσε πολύ και ήταν στα υψηλά επίπεδα Γιάννη.

    Πάντως σήμερα έκανα το 6-4 6-7 με τις παρουσιάσεις σου και το φυλλάδιό μου και τους άρεσαν πολύ τα διαγράμματά σου.
    Με βοήθησαν πολύ και πήγε πολύ καλά.

    Να ξέρεις πως τις περιμένω πως και πως τις παρουσιάσεις αυτού του στυλ.

    Τα λέμε φιλαράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέμη, χαίρομαι που αρέσουν στους μαθητές σου.

    Ως προς τις παρουσιάσεις να σου πω ότι μάλλον θα γίνουν πιο μικρές ή δεν θα υπάρχουν κάποιες φορές αφού από δω και πέρα θέλω να δουλέψουν τα παιδιά πάνω στον υπολογιστή.

    Βέβαια υπάρχει και ένα μεταπτυχιακό στο ΕΑΠ που σιγά-σιγά ξεκινάει και δεν θα έχω έτσι τόσο πολύ χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιάννη μια παρατήρηση που μου υπέδειξαν οι μαθητές μου την Παρασκευή που έδειξα την παρουσίαση.
    Στην διαφάνεια 22 (όπου υπάρχει το σχήμα με τα bytes που μπορεί να καταλαμβάνουν τα δεδομένα ανάλογα με τον τύπο τους) υπάρχουν 12 κουτάκια (bits) που αναπαριστούν το byte αντί για 8.
    Λεπτομέρεια θα μου πεις αλλά έπεσε στην αντίληψη τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νίκο, δίκιο έχουν. Δεν το είχα προσέξει γιατί είναι εικόνα που βρήκα στο Internet. Θα προσπαθήσω να το διορθώσω όσο πιο σύντομα γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην 4η άσκηση κατά λάθος στο ερώτημα ii) υπήρχε Α=-5 ενώ έπρεπε να υπάρχει Α=5.

    Το φυλλάδιο ασκήσεων ανανεώθηκε ώστε να περιέχεται σε αυτό η παραπάνω διόρθωση.

    Εξάλλου η χρήση αρνητικών αριθμών με τους τελεστές DIV και MOD είναι εκτός ύλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

Οι πύργοι του Ανόι