Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Ένα δοκιμαστικό τεστ στη δομή επανάληψης

Έχω ολοκληρώσει τα μαθήματα που αφορούν τη δομή επανάληψης και αύριο θα δώσω στα παιδιά ένα δοκιμαστικό τεστ πάνω στη δομή επανάληψης. Στο τεστ αυτό ο κάθε μαθητής δουλεύει μόνος του αλλά μπορεί να έχει τις λύσεις των φυλλαδίων 17-23 που έχουμε κάνει σε προηγούμενα μαθήματα ενώ μπορεί να συμβουλεύεται και το βιβλίο. Επίσης αν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα μπορεί να ζητήσει και τη βοήθεια μου. Στο επόμενο μάθημα οι μαθητές θα γράψουν το διαγώνισμα τετραμήνου πάνω στη δομή επανάληψης.

Το δοκιμαστικό αυτό τεστ μπορείτε να το δείτε παρακάτω:

Σχόλια

  1. Γιάννη καλησπέρα. Ήθελα να δω τι τους κάνεις στους πίνακες αλλά βλέπω οτι δεν έχεις ανεβάσει κάτι. Εγώ είμαι σε άδεια και δεν ξέρω αν θα ξαναπάω στο σχολείο για αυτό και δεν σου έιπα κάτι για το Gamemaker και τον διαγωνισμό. Εύχομαι να προχωράει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στεφανία, έχω προχωρήσει και στους πίνακες αλλά εκεί έχουμε ετοιμάσει μαζί με τον Θέμη και τον Νίκο φυλλάδια ασκήσεων τα οποία απλά τα διορθώνουμε τώρα και θα τα ανεβάσουμε.

    Για το GameMaker είμαι στο τέλος τώρα. Απλά έχασα αρκετές ώρες (αργίες, αρρώστεια δική μου) και θέλουμε μία ώρα ακόμα. Την άλλη εβδομάδα θα ανεβάσω τις εργασίες των μαθητών.

    Η άδεια, αν μαντεύω σωστά, είναι για ευχάριστους λόγους. Εύχομαι ότι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και έλεγα και εγώ τι έπαθε ο θέμης! Γιατί παρακολουθούσα και το δικό του blog και δεν έβλεπα κάτι καινούργιο. Με τον Θέμη τυχαίνει να είμαστε και συμμαθητές στο σχολείο.

    Όσον αφορά την άδεια, ναι σωστά μαντεύεις. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την προσπάθεια.
    Ανέλαβα πρόσφατα να βοηθήσω έναν μαθητή στο μάθημα ΑΕΠΠ και προσπαθώ να οργανώσω το προσφερόμενο υλικό απο το blog σας.Περιττό να πω πόσο πολύ χρήσιμο μου έχει φανεί.Εχω όμως συλλέξει φυλλάδια ασκήσεων ,διαφάνειες και τεστ μέχρι και τη δομή Επανάληψης,δηλαδή μεχρι την 29 Α/Α Μαθήματος σύμφωνα με το σχέδιο μαθήματος που έχετε ανακοινώσει. Υπάρχουν Φυλλάδια Ασκήσεων και Επαναληπτικά Τεστ για επόμενα μαθήματα(κεφάλαια 3 και 10);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευσαγγελία, τα επόμενα φυλλάδια δεν τα ανέβασα γιατί εκείνη τη χρονική περίοδο ξεκινήσαμε μία προσπάθεια τρεις καθηγητές Πληροφορικής για παραγωγή ακόμα καλύτερων φυλλαδίων. Η δουλειά αυτή θα τελειώσει ελπίζω σε δύο με τρεις μήνες από τώρα και θα ανέβει τότε στο διαδίκτυο.

    Πάντως μπορώ να σου στείλω τα φυλλάδια που δούλευα εγώ προσωπικά πριν. Στείλε μου ένα email στο johnsaribalidis@gmail.com και θα σου τα στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα θα μπορουσα να εχω τις λυσεις του τεστ ? Στα Σ/Λ που κοιταξα το 3 δεν το καταλαβαινω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς δεν έχω έτοιμες τις λύσεις. Όσο αναφορά την τρίτη ερώτηση Σ/Λ είναι σωστή.

    Για να το καταλάβεις σκέψου ότι ένα μενού επιλογών θέλουμε να εμφανίζεται τουλάχιστον μία φορά. Άρα ταιριάζει στην λογική της ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ.

    Και σου ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την ωραία δουλειά που έχετε κάνει!Μήπως υπάρχουν κάπου οι λύσεις του τέστ για να κάνουμε επαλήθευση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)