Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Θέματα και Λύσεις Πανελλαδικών Εξετάσεων 2011

Σήμερα είχαμε την εξέταση στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Τα θέματα μπορείτε να τα κατεβάσετε ΕΔΩ ενώ ενδεικτικές λύσεις μπορείτε να δείτε στη συνέχεια:

Σχόλια

  1. Διόρθωσα ένα μικρό λάθος στο ερώτημα Γ3 αφού αρχικά αντί για >= είχα βάλει >.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕ Κ <- Χ-1;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στo A2.5 η απάντηση δεν είναι Σωστό αντί για Λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο Α2.5 αρχικά διαπιστώνουμε ότι η τιμή του Χ που εμφανίζεται είναι η τελευταία τιμή που διαβάστηκε.

    Διαπιστώνουμε επίσης ότι για να τερματιστεί η επανάληψη θα πρέπει το άθροισμα να υπερβεί το 1000 και αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν ο τελευταίος αριθμός που θα προσθέσουμε είναι θετικός αριθμός.

    Από τα παραπάνω νομίζω φαίνεται ότι η πρόταση είναι λανθασμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κ <- Χ-1 ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ????
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ...ΣΤΟ ΘΕΜΑ Δ4 ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για το πρώτο που ρωτάς είναι σωστό το Κ <- (Χ>1).
    Αυτό ισχύει αφού το αποτέλεσμα Χ>1 είναι ΑΛΗΘΗΣ ή ΨΕΥΔΗΣ και συνεπώς μπορεί να εκχωρηθεί σε μία λογική μεταβλητή.

    Στο δεύτερο ερώτημα σου υπάρχουν φυσικά και άλλες λύσεις, που μάλιστα χρησιμοποίησαν οι μαθητές στις Πανελλήνιες, αλλά νομίζω ότι η ταξινόμηση είναι ο πιο εύκολος τρόπος.

    Γράφεις όμως πριν την ταξινόμηση και αυτό με μπερδεύει λίγο. Αν θέλεις γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταρχας στο θεμα γ και δ λεει να κανουμε αλγοριθμο και κανετε προγραμμα ...και 2 και εγω δεν καταλαβαινω γιατι ισχυει το κ<-(χ>1)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις αλγόριθμο. Μπορείς να κάνεις είτε αλγόριθμο είτε πρόγραμμα. Κάθε επιστημονικά αποδεκτή λύση είναι σωστή.

    Για το δεύτερο σκέψου ως εξής:

    Μπορείς νομίζω να γράψεις χ <- Α_Μ(20.5). Αυτό συμβαίνει γιατί το χ μπορεί να είναι μία ακέραια μεταβλητή και η συνάρτηση Α_Μ επιστρέφει έναν ακέραιο αριθμό. Άρα στην ουσία έχουμε:

    ΑΚΕΡΑΙΑ_ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ <- ΑΚΕΡΑΙΟΣ

    Το ίδιο συμβαίνει και με το Κ <- ( Χ>1 ). Το Χ>1 επιστρέψει μία τιμή που είναι είτε ΑΛΗΘΗΣ είτε ΨΕΥΔΗΣ και το Κ μπορεί να είναι μία λογική μεταβλητή. Άρα είναι σα να έχουμε τελικά:

    ΛΟΓΙΚΗ_ΜΕΤΑΒΛΗΤΉ <- ΑΛΗΘΗΣ είτε

    ΛΟΓΙΚΗ_ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ <- ΨΕΥΔΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΦΟΥ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50 ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 150??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η συνολική βαθμολογία δεν προκύπτει από το άθροισμα των επιμέρους βαθμολογιών αλλά από τον μέσο όρο των βαθμολοιών αυτών.

    Έστω όμως ότι έβαζες μόνο ΒΑΘΜ_1 + ΒΑΘΜ_2 + ΒΑΘΜ_3 >= 150. Τότε σκέψου την εξής περίπτωση:

    ΒΑΘΜ_1 = 52, ΒΑΘΜ_2 = 52, ΒΑΘΜ_3 = 52.

    Τότε το άθροισμα είναι 156 άρα μεγαλύτερο από 150 αλλά ο μέσος όρος είναι 52 που είναι μικρότερος από 55.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κυριε Σαρημπαλιδη στο Β1 μπορουσαμε να βαλουμε Οσο αντι για Αρχη επαναληψης στην εξωτερικη επαναληψη;Ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προσωπικά θα θεωρούσα σωστή μία λύση με χρήση της ΟΣΟ. Ωστόσο υπάρχουν καθηγητές, από συζητήσεις που έχω κάνει, που θα τη θεωρούσαν μη ολοκληρωμένη μία τέτοια λύση. Εννοώ δηλαδή ότι θα έκοβαν μία το πολύ μονάδα.

    Συγνώμη πάντως για την καθυστερημένη απάντηση μου αλλά έλειπα σε διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δηλαδή αν ζητάει σε μια ασκηση να αναπτύξετε πρόγραμμα το οποιο..... Εγώ μπορώ να κανώ αλγόριθμο αφου κάθε επιστημονικά τεκηριωμένη απάντηση είναι δεκτή???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό που λες δεν είναι σωστό επειδή άλλο είναι το πρόγραμμα και άλλο είναι ο αλγόριθμος. Οπότε αν σου ζητάει πρόγραμμα μπορείς να γράψεις κάτι μόνο σε ΓΛΩΣΣΑ ή σε οποιαδήποτε άλλη γνωστή γλώσσα προγραμματισμού (αυτό είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση).

    Το ανάποδο όμως ισχύει. Δηλαδή αν σου ζητήσει αλγόριθμο μπορείς να γράψεις και αλγόριθμο και πρόγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κύριε Ιωάννη μπορείτε σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε λίγο την A3 καταλαβαίνω την απάντηση για το 1 και το 2 αλλά όχι για το 3, 4 και 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και καθυστερημένα απαντώ στην ερώτηση σου.

      α) Η μεταβλητή Δ είναι μία λογική μεταβλητή η οποία μπορεί να πάρει τιμή ΑΛΗΘΗΣ ή ΨΕΥΔΗΣ.
      2) Η εντολή Δ <- ΟΧΙ Δ αλλάζει την τιμή της (αν είναι ΑΛΗΘΗΣ γίνεται ΨΕΥΔΗΣ και αν είναι ΨΕΥΔΗΣ γίνεται ΑΛΗΘΗΣ).
      3) Αν η παραπάνω εντολή εκτελεστεί 2 φορές σημαίνει Δ <- ΟΧΙ( ΟΧΙ Δ) => Δ <- Δ, δηλαδή η τιμή της Δ δεν αλλάζει.

      Άρα αν η επανάληψη εκτελεστεί Ν φορές (όπου Ν άρτιος) η τιμή της δεν αλλάζει ενώ αν εκτελεστεί Ν φορές (όπου Ν περιττός) η τιμή της αλλάζει.

      Για το λόγο αυτό στις περιπτώσεις 3 και 5 η τιμή είναι ΑΛΗΘΗΣ και στην περίπτωση 4 η τιμή είναι ΨΕΥΔΗΣ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)