Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Ενημέρωση για το Διαδίκτυο [Video]

Ένα ενημερωτικό video για το Διαδίκτυο μπορείτε να δείτε στη συνέχεια. Η προσέγγιση που έχει επιλεγεί είναι πολύ κοντά στη νοοτροπία των μαθητών και για τον λόγο αυτό θεωρώ ότι είναι κατάλληλο για παρουσίαση στην τάξη.


Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011

Μονάδες μέτρησης αποθήκευσης δεδομένων [Infographic]

Σε εισαγωγικά μαθήματα Πληροφορικής αναφερόμαστε πολύ συχνά στις μονάδες μέτρησης που χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση δεδομένων όπως είναι το byte, το kilobyte, το megabyte κ.λ.π.


Δείτε στη συνέχεια ένα infographic που περιγράφει αυτές τις μονάδες μέτρησης κάνοντας αναφορά και σε παραδείγματα.

Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

Το σπίτι του μέλλοντος [Video]

H εταιρεία Corning μας προτείνει ένα σπίτι στο οποίο το κυρίαρχο υλικό θα είναι το γυαλί και στο οποίο θα κυριαρχούν οι νέες τεχνολογίες. Απολαύστε το.


Τα wikis σε απλά ελληνικά [Video]

Το Wiki (προφέρεται βίκι ή γουίκι) είναι ένας τύπος ιστοτόπου που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει και να επεξεργαστεί τις σελίδες του. Σε ένα wiki, διάφορα άτομα μπορούν να γράφουν μαζί (όχι ταυτοχρόνως). Έτσι, διευκολύνεται η συνεργασία πολλών ατόμων για τη συγγραφή ενός έργου. Αν ένα άτομο κάνει κάποιο λάθος, το επόμενο μπορεί να το διορθώσει. Μπορεί επίσης να προσθέσει κάτι νέο στην σελίδα, πράγμα που επιτρέπει την συνεχή βελτίωση και ενημέρωση.

Δείτε στη συνέχεια ένα επεξηγηματικό video, με ελληνικούς υπότιτλους, για τα wikis από την εταιρεία CommonCraft.


Επίσης θα πρότεινα να διαβάσετε το άρθρο Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τα wikis του καθηγητή Πληροφορικής Νίκου Μιχαηλίδη.

Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2011

Η πορεία του Firefox μέχρι την έκδοση 4.0 [Infographic]

Ο Firefox είναι ένας από τους καλύτερους browsers που κυκλοφορούν και πρόσφατα έφτασε στην έκδοση 4.0.  Η νέα αυτή έκδοση υπόσχεται ότι θα είναι 6 φορές ταχύτερη και μετά από μία πρώτη δοκιμή είναι θα έλεγα όντως ταχύτερη αλλά βέβαια όχι τόσο πολύ.


Δείτε στη συνέχεια και ένα infographic που αναφέρεται στην πορεία του Firefox από την πρώτη εμφάνιση του μέχρι την έκδοση 4.0.


Πηγή: Pingdom

The Rolltop 2.0 laptop [Video]

Σε προηγούμενο άρθρο είχα κάνει αναφορά στο laptop του μέλοντος. Το laptop ονομαζόταν rolltop και ήταν δημιουργία Γερμανών σχεδιαστών.


Στη συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο για τη δεύτερη έκδοση αυτού του laptop.


Το podcasting στην εκπαίδευση [Παρουσίαση]

Μία ακόμα πολύ καλή παρουσίαση για το podcasting στην εκπαίδευση από τον καθηγητή Γιώργο Παλαιγεωργίου.


Στην παρουσίαση θα μάθετε τι είναι το podcasting, διάφορα ιστορικά στοιχεία, παραδείγματα εφαρμογών, ιδέες για εκπαιδευτική αξιοποίηση τους, τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρησιμοποίηση τους και άλλα πολλά.

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011

Ιστοσελίδα της εβδομάδας - Blo.gr

Το blo.gr είναι μία ελληνική online εφαρμογή με την οποία μπορείτε να μικρύνετε τα URL σας.


Λειτουργία
Μεγάλο πλεονέκτημα της εφαρμογής είναι ότι δεν προϋποθέτει τη δημιουργία λογαριασμού. Απλά αντιγράφετε το URL που σας ενδιαφέρει, το κάνετε επικόλληση στο πλαίσιο κειμένου που υπάρχει και πατάτε το κουμπί "μέηκ ιτ σορτ". Το blo.gr αναλαμβάνει αυτόματα να μικρύνει το URL σας. Εγώ προσπάθησα να μικρύνω το http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2011/03/scratch_21.html και το αποτέλεσμα ήταν το εξής:


Το νέο λοιπόν URL ήταν http://blo.gr/4wv.

Ένα επίσης χαρακτηριστικό που θα σας φανεί χρήσιμο είναι η δυνατότητα της τοποθέτησης ενός κουμπιού "Μέηκ ιτ σορτ" στη γραμμή εργαλείων του browser που χρησιμοποιείτε. Απλά μεταβείτε εδώ και ακολουθήσετε τις οδηγίες.

Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Διδακτικοί στόχοι και διδασκαλία

Ο καθορισμός των εκπαιδευτικών στόχων ενός μαθήματος είναι μία δύσκολη αλλά και απαραίτητη διαδικασία που πρέπει να κάνει κάθε καθηγητής. Ο Νίκος Παπασταματίου, σχολικός σύμβουλος ΠΕ04, δημιούργησε ένα έγγραφο που εξηγεί με πολύ ωραίο και κατανοητό τρόπο τη διαδικασία αυτή.


Το έγγραφο κάνει αναφορά στην ταξινομία του Bloom (τόσο την αρχική όσο και την αναθεωρημένη) και στην ταξινομία του Cagne.


Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Ένα φύλλο εργασίας για το RSS και το Google Reader

Στο blog του καλού συναδέλφου και φίλου Νίκου Μιχαηλίδη μπορείτε να βρείτε ένα φύλλο εργασίας για το RSS και το Google Reader. Το φύλλο αυτό είναι συνέχεια ενός παλαιότερου άρθρου του και  η υλοποίηση του προτείνεται να γίνει σε δύο διδακτικές ώρες.


Πιο συγκεκριμένα καλεί τους μαθητές να εισάγουν αρχικά τις ροές του ιστολογίου "Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Πληροφορική" αλλά και άλλων πέντε δικτυακών τόπων. Τέλος καλούνται να βάλουν αστέρι σε εκείνες τις καταχωρήσεις των ιστοτόπων που τους έκαναν εντύπωση.

Πηγή: Νίκος Μιχαηλίδης

Φύλλα Εργασίας για το Scratch

Το Scratch είναι ένα γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού που αναπτύχθηκε από το MIT Media Lab και εμφανίστηκε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2007. Η δημοτικότητα του Scratch είναι πολύ μεγάλη αφού μέχρι στιγμής οι χρήστες του έχουν διαμοιρασθεί περισσότερα από 1.500.000 projects.


Στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής στην Α' Λυκείου δίδαξα φέτος το Scratch σε 6 διδακτικές ώρες. Τα φύλλα εργασίας που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τα εξής:

  1. Εντολές της παλέτας "Κίνηση"
  2. Εντολές της παλέτας "Όψεις"
  3. Δομή Επιλογής
  4. Μεταβλητές
  5. Δομή Επανάληψης
  6. Μετάδοση μηνυμάτων

Σε επόμενη φάση θα συνθέσω τα παραπάνω φύλλα εργασίας, θα προσθέσω ακόμα δύο φύλλα εργασίας, αρκετές ακόμα ασκήσεις για το σπίτι και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης για κάθε ενότητα και έτσι θα δημιουργήσω ένα ολοκληρωμένο βιβλίο δραστηριοτήτων για το Scratch. Το βιβλίο αυτό θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην τάξη από μαθητές των τελευταίων τάξεων του Γυμνασίου και της Α' Λυκείου.

Να τονίσω ότι μετά την διδασκαλία των παραπάνω φύλλων εργασίας οι μαθητές υλοποιούν, σε ομάδες των δύο, ένα project στο Scratch.

Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

Τι είναι τα cookies; [Infographic]

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στον υπολογιστή μας κατά την πλοήγηση μας στο διαδίκτυο.


Πόσο ακίνδυνα είναι όμως;

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

Ιστοσελίδα της εβδομάδας - FlixTime

Το FlixTime είναι μία online εφαρμογή με την οποία μπορείτε να δημιουργήσετε δωρεάν videos 60 δευτερολέπτων από τις εικόνες, τα videos, τα τραγούδια και τις λεζάντες σας.


Λειτουργία
Αφού δημιουργήσετε έναν δωρεάν λογαριασμό μπορείτε να δημιουργήσετε ένα video πατώντας στην επιλογή Create a new video. Αρχικά επιλέγετε ένα από τα διαθέσιμα templates.


Κατόπιν πατάτε το πλήκτρο Create a Video. Στην οθόνη που θα δείτε πρέπει να συμπληρώσετε τον τίτλο και την περιγραφή του video, τον τύπο και τη ταχύτητα του. Η ταχύτητα έχει επίπτωση στον χρόνο εμφάνισης των φωτογραφιών οπότε είναι προτιμότερο να επιλέξετε μία μικρή ταχύτητα. Τέλος επιλέγετε μία εικόνα (cover image) που θα χρησιμοποιείται για την παρουσίαση του video.

Στη συνέχεια μπορείτε να εισάγετε εικόνες, videos και μουσική είτε από τον υπολογιστή σας είτε από την βιβλιοθήκη που έχει το FlixTime πατώντας Add Photos/Videos ή Add Music.


Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή των παραπάνω στοιχείων μπορείτε να τα τοποθετήσετε στην σειρά που θέλετε, να εισάγετε κείμενο ανάμεσα στις εικόνες και να εισάγετε λεζάντες για κάθε εικόνα.

Τέλος πατάτε το πλήκτρο Render Video και περιμένετε το FlixTime να δημιουργήσει αυτόματα το video σας. Το  video αυτό μπορείτε να το μοιραστείτε στο Facebook και το Twitter και να το ενσωματώσετε στο blog σας.

Τρόποι Χρήσης
Οι τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το FlixTime είναι οι εξής:

  1. Δημιουργία ενός σύντομου video το οποίο θα παρουσιάζει εργασίες των μαθητών σας και το οποίο θα ενσωματώσετε στη συνέχεια στο blog σας,
  2. Δημιουργία ενός video από τους μαθητές για να παρουσιάσουν ένα θέμα.

Δείτε π.χ. ένα video που δημιούργησα για τις εργασίες που έκαναν οι μαθητές της Α' Λυκείου στο GameMaker.


Videos
Δείτε και ένα εισαγωγικό video tutorial για το FlixTime:


Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Scratch : Ένα φύλλο εργασίας για τη μετάδοση μηνυμάτων

Μία προγραμματιστική έννοια που υποστηρίζεται στο Scratch είναι η έννοια του συγχρονισμού. Η υλοποίηση του μπορεί να γίνει στο Scratch με χρήση κάποιου κοινού συμβάντος (π.χ. πάτημα του κενού), με χρήση εντολών χρονοκαθυστέρησης, με χρήση μεταβλητών και με χρήση μηνυμάτων.


Στη συνέχεια μπορείτε να βρείτε ένα φυλλάδιο εργασίας για την έννοια του συγχρονισμού που αναφέρεται στη μετάδοση μηνυμάτων. Σε αυτό περιλαμβάνονται και δύο δραστηριότητες για το σπίτι. Στην πρώτη οι μαθητές προσπαθούν να συντονίσουν, με χρήση μηνυμάτων, τις κινήσεις ενός ιππότη, ενός δράκου και ενός μάγου. Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές καλούνται να υλοποιήσουν έναν αγώνα αυτοκινήτων. Τέλος προτείνεται στους μαθητές η υλοποίηση μίας μεγάλης εργασίας στο Scratch.

Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

Η ιστορία των web browsers [Infographic]

Η εταιρεία TechKing δημιούργησε ένα πολύ όμορφο infographic για την ιστορία των web browsers.


Πηγή: TechKing

Ιστότοπος για το μάθημα Τεχνολογία Δικτύων Υπολογιστών

Η καθηγήτρια Πληροφορικής Αγγελική Γριβοπούλου δημιούργησε, μαζί με τους μαθητές της στο 1ο ΕΠΑΛ Μεσολλογίου, έναν ιστότοπο για το μάθημα Τεχνολογία Δικτύων Υπολογιστών που διδάσκεται στην Β' Τάξη του τομέα Πληροφορικής των Επαγγελματικών Λυκείων.


Στον παραπάνω ιστότοπο υπάρχει υλικό για το μάθημα όπως το βιβλίο σε ψηφιακή μορφή, επιπλέον υποστηρικτικό υλικό, videos, ασκήσεις αυτοαξιολόγησης, δραστηριότητες για το εργαστήριο, εργασίες μαθητών αλλά και φωτογραφίες από επισκέψεις που έγιναν στα πλαίσια του μαθήματος.

Τα συγχαρητήρια μου για αυτή την πολύ καλή προσπάθεια.

Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

Τα ιστολόγια στην εκπαίδευση [Παρουσίαση]

Δείτε στη συνέχεια μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση για τα ιστολόγια στην εκπαίδευση από τον καθηγητή Γιώργο Παλαιγεωργίου


Στην παρουσίαση θα μάθατε τι είναι τα ιστολόγια, διάφορα ιστορικά στοιχεία, πώς εφαρμόζονται στην εκπαίδευση, διάφορα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τα ιστολόγια και τους bloggers, τα χαρακτηριστικά ενός ιστολογίου και άλλα πολλά.

Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

Scratch: Ένα φύλλο εργασίας για τη δομή επανάληψης

Το πέμπτο φύλλο εργασίας γα το Scratch αφορά τη δομή επανάληψης. Καλύπτονται όλες οι μορφές που υπάρχουν στο Scratch ενώ περιέχεται και μία δραστηριότητα για τη δημιουργία ενός απλού pong game.


Επίσης υπάρχει μία απαιτητική άσκηση για το σπίτι που απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν λίγο περισσότερο με το Scratch. Στην άσκηση αυτή οι μαθητές καλούνται να υλοποιήσουν ένα παιχνίδι στο οποίο δύο μπάλες θα πρέπει να πάνε στο χρώμα τους.

Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

Αποτελέσματα διαγωνισμού GameMaker 2011

Ο διαγωνισμός δημιουργίας ηλεκτρονικού παιχνιδιού 2011 με το GameMaker τελείωσε. Την προκήρυξη του διαγωνισμού μπορείτε να την δείτε εδώ και τα projects που παρέδωσαν οι μαθητές μπορείτε να τα δείτε εδώ.


Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:

Τμήμα Α1
Θέση 1η : Super Mario 6.08 ( βαθμολογία: 7,13 )
Θέση 2η : GetThekeys ( βαθμολογία 7,03 )
Θέση 3η : Το κυνήγι των κλειδιών ( βαθμολογία 6,98 )

Τμήμα Α2
Θέση 1η : Xaxaxa ( βαθμολογία 7,90 )
Θέση 2η : Super Adventure ( βαθμολογία 7,60 )
Θέση 3η : FatBoy ( βαθμολογία 7,48 )

Οι νικήτριες ομάδες παρέλαβαν, ως συμβολικό δώρο, ένα USB Stick 4GB. 

Επίσης κάθε ομάδα που συμμετείχε στον διαγωνισμό πήρε μία βεβαίωση συμμετοχής, δημιουργία του συναδέλφου Νίκου Μιχαηλίδη, ο οποίος υλοποίησε τον διαγωνισμό με τους μαθητές του  στο Λύκειο Πλωμαρίου. Τα αποτελέσματα του Λυκείου Πλωμαρίου μπορείτε να τα δείτε ΕΔΩ. Ελπίζω και εύχομαι να υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής και του χρόνου για να διοργανώσουμε έναν διαγωνισμό στον οποίο θα πάρουν μέρος περισσότερα σχολεία.

Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

Scratch : Ένα φύλλο εργασίας για τις μεταβλητές

Το τέταρτο φυλλάδιο εργασίας γα το Scratch αφορά τις μεταβλητές. Έγινε προσπάθεια η δύσκολη αυτή έννοια να γίνει κατανοητή μέσα από διασκεδαστικές ιστορίες και ελπίζω ο σκοπός να επιτεύχθηκε.


Σε αυτό θα βρείτε επίσης δύο δραστηριότητες για την τάξη. Στην πρώτη οι μαθητές βοηθούν ένα δεινόσαυρο να κάνει αριθμητικές πράξεις και στη δεύτερη καλούνται να βελτιώσουν ένα έτοιμο παράδειγμα από τη βιβλιοθήκη του Scratch. Τέλος υπάρχει και μία άσκηση για το σπίτι στην οποία οι μαθητές καλούνται να υλοποιήσουν ένα παιχνίδι με έναν δύτη και έναν καρχαρία. Στο παιχνίδι αυτό πρέπει να προσθέσουν ζωές αλλά και χρόνο.


Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011

Οδηγός της HTML 5 [Infographic]

Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε έναν πολύ χρήσιμο οδηγό για την γλώσσα HTML 5.0. Στην αρχή γίνεται αναφορά στις ετικέτες της γλώσσας (στις νέες, σε αυτές που διατηρήθηκαν και σε αυτές που δεν υποστηρίζονται πλέον). Μάλιστα χρησιμοποιεί χρώματα για να κατατάξει τις ετικέτες σε κατηγορίες: layout, media, web apps, ruby και other.


Στη συνέχεια αναφέρονται οι ιδιότητες (attributes) και τα γεγονότα (events). Τέλος αναφέρεται ο βαθμός υποστήριξης της HTML 5.0 από τους σύγχρονους φυλλομετρητές.


Πηγή: TechKing, Νίκος Μιχαηλίδης

Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011

Bit.ly : Μία υπηρεσία σμίκρυνσης URL

Το bit.ly είναι μία online υπηρεσία με την οποία μπορείτε να ελλατώσσετε το μέγεθος ενός μεγάλου URL.


Λειτουργία
Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία θα πρέπει αρχικά να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό. Στη συνέχεια, και αφού συνδεθείτε, αρκεί να κάνετε επικόλληση το URL στο κατάλληλο πλαίσιο και το bit.ly θα κάνει τα υπόλοιπα. Έστω για παράδειγμα ότι θέλουμε να ελλατώσουμε το μέγεθος του παρακάτω μεγάλου URL http://www.pliroforikiatschool.blogspot.gr/2011/09/10-online.html. Αρχικά το επιλέγουμε, πατάμε δεξί κλικ και αντιγραφή και στο πλαίσιο που φαίνεται παρακάτω πατάμε δεξί κλικ και επικόλληση.


Αυτόματα το bit.ly θα δημιουργήσει ένα πολύ σύντομο URL (http://bit.ly/SOoBIg).

Το bit.ly σας προσφέρει επίσης στατιστικά στοιχεία για τους υπερσυνδέσμους που δημιουργείτε ενώ σας δίνει και τη δυνατότητα να ομαδοποιήσετε υπερσυνδέσμους (επιλογή bundle).

Τρόποι Χρήσης
Οι τρόποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το bit.ly είναι οι εξής:

  1. Στον λογαριασμό σας στο Twitter και όχι μόνο.
  2. Σε εργασίες που αναθέτετε στους μαθητές σας για να αντικαταστήσετε τα μεγάλα URLs.  


Videos 
Δείτε και ένα εισαγωγικό video για το bit.ly:


Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2011

Εργασίες μαθητών στο GameMaker για το σχολικό έτος 2010-2011

Στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής στην Α' Λυκείου οι μαθητές ασχολήθηκαν με την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού με το GameMaker. Οι εργασίες των μαθητών υλοποιήθηκαν στο σχολείο και έγιναν στα πλαίσια του 1ου Διαγωνισμού δημιουργίας ηλεκτρονικού παιχνιδιού 2011.

Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε τις εργασίες των μαθητών. Αν θέλετε να παίξετε ένα παιχνίδι κάντε κλικ για να το κατεβάσετε.


Τμήμα Α1

Στο τμήμα αυτό δημιουργήθηκαν 6 ομάδες των 2 ή 3 μαθητών. Παραδόθηκαν τα 5 από τα 6 παιχνίδια. Ένα παιχνίδι δεν παραδόθηκε λόγω τεχνικών προβλημάτων και έλλειψης χρόνου.

Το παιχνίδι ονομάζεται Το κυνήγι των κλειδιών και είναι δημιουργία των μαθητριών Βαίδου Βίκη, Μαλάκου Βασιλική και Μάντσιου Έλενα. Ανήκει στην κατηγορία των maze games και αποτελείται από τρεις πίστες.


Το παιχνίδι ονομάζεται GetTheKeys και είναι δημιουργία των μαθητών Βρέττα Χρήστου και Κιοσσέ Απόστολου. Ανήκει στην κατηγορία των maze games και αποτελείται από τρεις πίστες.


Το παιχνίδι ονομάζεται Μίκης ο Φρουτοφαγάς και είναι δημιουργία των μαθητών Γκάλιου Κων/νου, Κοκολιού Γιώργου και Μανδάνα Δημήτρη. Ανήκει στην κατηγορία των platform games και αποτελείται από δύο πίστες.


Το παιχνίδι ονομάζεται Super Mario 6.08 και είναι δημιουργία των μαθητών Γιαννούλη Νίκου, Δεληγιάννη Δημήτρη και Κίναλη Τόλη. Ανήκει στην κατηγορία των platform games και αποτελείται από δύο πίστες.


Το παιχνίδι ονομάζεται FruitMania και είναι δημιουργία των μαθητών Κηπουρού Σωτήρη, Κώρης Έμυ και Μπαλτζής Ιωάννας. Ανήκει στην κατηγορία των maze games και αποτελείται από τρεις πίστες.



Τμήμα Α2

Στο τμήμα αυτό δημιουργήθηκαν 6 ομάδες των 2 ή 3 μαθητών. Παραδόθηκαν και τα 6 παιχνίδια.

Το παιχνίδι ονομάζεται FatBoy και είναι δημιουργία των μαθητών Χουχούλη Μάριου και  Μπάλτσιου  Ανήκει στην κατηγορία των platform games και αποτελείται από τρεις πίστες.


Το παιχνίδι ονομάζεται Xaxaxa και είναι δημιουργία των μαθητών Ντίκου Απόστολου και Κρυστάλλη Βασίλη. Ανήκει στην κατηγορία των breakout games και αποτελείται από τρεις πίστες.


Το παιχνίδι ονομάζεται Friv και είναι δημιουργία των μαθητριών Παρζιάλης Μαρίας και Μπίμπαλας Βιβής. Ανήκει στην κατηγορία των platform games και αποτελείται από δύο πίστες.


Το παιχνίδι ονομάζεται Super Adventure και είναι δημιουργία των μαθητριών Τσιρίκας Ελίνας, Μπούρδας Βίκης και Τσελίκας Αθηνάς. Ανήκει στην κατηγορία των platform games και αποτελείται από τρεις πίστες.


Το παιχνίδι ονομάζεται Treasure Finder και είναι δημιουργία των μαθητριών Μπαμπατζιάνης Βίκης, Μπάρμπας Κων/νας και Τσιρίκας Χρυσούλας. Ανήκει στην κατηγορία των platform games και αποτελείται από δύο πίστες.


Το παιχνίδι ονομάζεται PowerHealth και είναι δημιουργία των μαθητών Χατζηδημητρίου Δημήτρη, Τάπα Μιχάλη και Τούσιου Χάρη. Ανήκει στην κατηγορία των maze games και αποτελείται από τρεις πίστες.


Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

Μία σύντομη ιστορία των υπολογιστών

Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε μία σύντομη ιστορία των υπολογιστών μέσα από φωτογραφίες (κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να δείτε την παρουσίαση).