Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Τρία χρόνια Πληροφορική στο Σχολείο

Η Πληροφορική στο Σχολείο κλείνει σήμερα τρία χρόνια παρουσίας στο Διαδίκτυο. Θα ήθελα λοιπόν να σας ευχαριστήσω όλους σας για την υποστήριξη που δείχνετε στο ιστολόγιο αυτό. Και θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι θα προσπαθήσω να συνεχίσω να το ενημερώνω με περισσότερα πρωτότυπα άρθρα, φύλλα εργασίας, εργασίες μαθητών, παρουσιάσεις και γενικά ιδέες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής στο σχολείο.


Απολογισμός
Τι έγινε λοιπόν όμως τα τρία χρόνια που μας πέρασαν; Γράφτηκαν συνολικά 629 άρθρα τα οποία διαβάστηκαν από 270,416 επισκέπτες ενώ τα συνολικά page views ήταν 619,438.


Η κίνηση των τελευταίων δύο μηνών με βάση το Histats ήταν η εξής:


όπου φαίνεται ότι ο μέσος όρος επισκέψεων είναι περίπου 500 άτομα σε καθημερινή βάση και ο αριθμός των σελίδων που επισκέπτονται είναι περίπου 1100.

Αλλά και με βάση τα στατιστικά της εταιρείας Alexa η Πληροφορική στο Σχολείο, η οποία πλέον εμφανίζεται τόσο ως pliroforikiatschool.blogspot.gr αλλά και ως pliroforikiatschool.blogspot.com, βρίσκεται αντίστοιχα στις εξής θέσεις:



κάτι που σημαίνει ότι συνολικά είναι περίπου ανάμεσα στους 550000 δημοφιλέστερους ιστότοπους παγκοσμίως αλλά και ανάμεσα στους 4000 δημοφιλέστερους ιστότοπους στην Ελλάδα.

Παράλληλα υπάρχει παρουσία στο Twitter (126 followers), στο Scribd (75 followers), στο Slideshare (26 followers), στο Pinterest (95 followers), στο RSS (137 followers) ενώ οι φίλοι του ιστολογίου είναι 151.

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους σας.


5 σχόλια:

  1. Γιάννη, καλημέρα!
    Παρακολουθώ το blog σου σχεδόν τρία χρόνια και αποτελεί για μένα αναντικατάστατο βοήθημα και πηγή έμπνευσης για τα μαθήματα στο σχολείο.Σ΄ευχαριστώ γι΄αυτό που κάνεις.
    Ανθή Αντωνίου
    εκπαιδευτικός ΠΕ19
    maran@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανθή,

    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιάννη συγχαρητήρια, μας βοηθάς όλους με τη δουλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή