Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

ProgramYourRobot : Ένα παιχνίδι για τη διδασκαλία του προγραμματισμού

Στην ιστοσελίδα ProgramYourRobot μπορείτε να παίξετε ένα παιχνίδι για να μάθετε βασικές έννοιες του προγραμματισμού. Το παιχνίδι αποτελείται από 6 πίστες και είναι παρόμοιο με το γνωστό παιχνίδι Lightbot (έκδοση 1, έκδοση 2 και έκδοση html 5).


Εισάγει ωστόσο και έννοιες όπως η δομή επιλογής και η δομή επανάληψης με έναν πολύ διαφορετικό και πρωτότυπο τρόπο. Επίσης υπάρχουν στόχοι (achievements) που καλείται να φτάσει ο παίκτης (π.χ. χρήση αναδρομής ) αλλά και χρόνος για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού.

Καλή διασκέδαση !!!


Κυριακή, 27 Απριλίου 2014

ΑΕΠΠ: Επαναληπτικά θέματα ΟΕΦΕ

Η Ο.Ε.Φ.Ε. κάθε χρόνο δημοσιεύει επαναληπτικά θέματα για τα μαθήματα του Γενικού Λυκείου.


Για το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον τα προτεινόμενα επαναληπτικά θέματα είναι τα εξής :

Σάββατο, 26 Απριλίου 2014

Η ζωή των επαγγελματιών gamers [Ντοκιμαντέρ]

Η εταιρεία Valve δημιούργησε ένα πολύ ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ, με τίτλο Free to Play, για να περιγράψει τις ζωές τριών επαγγελματιών παικτών και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν από το οικογενειακό τους περιβάλλον. Το ντοκιμαντέρ αφορά το πρώτο παγκόσμιο τουρνουά για το παιχνίδι  Dota 2 που έγινε το 2011 στην Κολωνία της Γερμανίας.

 
Το τουρνουά είχε ως έπαθλο το ποσό του 1.000.000 δολαρίων και νικήτρια ομάδα αναδείχθηκε μία ομάδα από την Ουκρανία.



Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Ηλεκτρονικός εκφοβισμός: Υπάρχει διέξοδος! [Video]

Στην Ευρώπη, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν, ότι 1 στα 4 παιδιά βιώνει τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό (CyberBullying) σε κάποια φάση της ζωής του. Οι συνέπειες του ηλεκτρονικού εκφοβισμού στα θύματα είναι πολλές αφού φαίνεται να επηρεάζει την αυτοεκτίμηση και τις σχολικές επιδόσεις των μαθητών ενώ μπορεί να οδηγήσει και σε αυτοκτονικές τάσεις. Ο ηλεκτρονικός εκφοβισμός όμως έχει επίδραση και στους θύτες, τους παρατηρητές, τους γονείς και τα σχολεία.


Για το λόγο αυτό, στα πλαίσια του προγράμματος deletecyberbullying, δημιουργήθηκε το παρακάτω πολύ ωραίο βίντεο για να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο από όλους τους ενδιαφερόμενους: γονείς, εκπαιδευτικούς και παιδιά.



Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014

Το νέο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος «Εφαρμογές Πληροφορικής»

Τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014 δημοσιεύθηκε (ΦΕΚ 934/Β/14-04-2014) το νέο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α' τάξης του Γενικού Λυκείου. Το νέο πρόγραμμα θα αρχίσει να εφαρμόζεται από το σχολικό έτος 2014 - 2015.


Παρασκευή, 18 Απριλίου 2014

Στο κανάλι PieterExplainsTech του YouTube μπορείτε να βρείτε ενδιαφέροντα και καλαίσθητα videos που εξηγούν με πολύ επαγγελματικό αλλά και συνάμα πολύ απλό τρόπο έννοιες που σχετίζονται με τα δίκτυα υπολογιστών. Μερικά από αυτά φαίνονται παρακάτω:



Πέμπτη, 17 Απριλίου 2014

Τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014 δημοσιεύθηκε (ΦΕΚ 934/Β/14-04-2014) το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ". Το μάθημα θα είναι μονόωρο και θα διδάσκεται από το σχολικό έτος 2014 - 2015 στη Β' τάξη του Γενικού Λυκείου.



Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014

Το ψηφιακό παιχνίδι στην Εκπαίδευση [Video]

Η Διαδραστική Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ιδρύματος Ευγενίδου, το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και το Βρετανικό Συμβούλιο διοργάνωσαν, την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014, την πρωτότυπη εκδήλωση με θέμα: «Το Ψηφιακό Παιχνίδι στην Εκπαίδευση: Σχεδίαση, δημιουργία και χρήση». H εκδήλωση απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και των ειδικοτήτων, σε γονείς και παιδιά.



Τρίτη, 15 Απριλίου 2014

Τρισδιάστατη Μοντελοποίηση του ΓΕΛ Πεντάπολης στο Google Sketchup

Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 οι μαθητές του ΓΕΛ Πεντάπολης Γόρδης Φώτης, Κουτσιαντζή Βάλια και Οικονόμου Έλσα δημιούργησαν ένα τρισδιάστατο μοντέλο, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, του ΓΕΛ Πεντάπολης με το πρόγραμμα Google Sketchup. Η εργασία παρουσιάστηκε στο 6ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής.