tag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post6204152378902101245..comments2024-03-23T11:57:32.127+02:00Comments on Η Πληροφορική στο Σχολείο: ΑΕΠΠ : Σχολιασμός θεμάτων Πανελλαδικών Εξετάσεων 2011Σαρημπαλίδης Ιωάννηςhttp://www.blogger.com/profile/01058995194665368729noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-23548435363817298672011-05-27T18:44:21.705+03:002011-05-27T18:44:21.705+03:00Πρώτα απ' όλα αφού ισχύουν όλα αυτά που λες η ...Πρώτα απ' όλα αφού ισχύουν όλα αυτά που λες η γνώμη μου είναι ότι το θέμα ήταν σωστό. Από την άλλη το γεγονός ότι δεν υπάρχει ανάλογο παράδειγμα στο βιβλίο δεν είναι, κατά τη γνώμη μου, σωστό επιχείρημα. Δηλαδή κάθε άσκηση που πέφτει πρέπει να υπάρχει αντίστοιχη στο βιβλίο;<br /><br />Έπειτα το θέμα ήταν κοινό για όλους και πιάνει μόνο 3 μονάδες. Γιατί τόσος θόρυβος για 3 μονάδες;Σαρημπαλίδης Ιωάννηςhttps://www.blogger.com/profile/01058995194665368729noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-64029868784986834622011-05-27T13:46:25.663+03:002011-05-27T13:46:25.663+03:00το θεμα Α5 ειναι λαθος... ναι μεν μπορουμε να εκχω...το θεμα Α5 ειναι λαθος... ναι μεν μπορουμε να εκχωρήσουμε σε μια μεταβλητη μια εκφραση(λογικη) αλλα δεν γινετε τουλαχιστον στην συγκεκριμενη υλη ή στην ΓΛΩΣΣΑ στην ιδια γραμμη με εκχώρηση να υπάρχει και συγκριτικος τελεστης... δεν υπαρχει πουθενα αυτο το πραγμα..!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-44432405000735021512011-05-24T16:56:18.964+03:002011-05-24T16:56:18.964+03:00Αλέξανδρε,
Από τα λεγόμενα σου το πιο πιθανό είνα...Αλέξανδρε,<br /><br />Από τα λεγόμενα σου το πιο πιθανό είναι να σου κόψουν 2 μονάδες για το λάθος σου στο Γ3 και από 1-3 μονάδες για τη χρήση πινάκων στο Γ5. Συνολικά δηλαδή να σου κόψουν 3-5 μονάδες.Σαρημπαλίδης Ιωάννηςhttps://www.blogger.com/profile/01058995194665368729noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-74257957358367454222011-05-24T14:11:48.538+03:002011-05-24T14:11:48.538+03:00Καταρχην , σας ευχαριστω για την αμεση απαντηση σα...Καταρχην , σας ευχαριστω για την αμεση απαντηση σας ...<br /><br />Ο αλγοριθμος , ειχε ως "τιμη φρουρο" τη λεξη "ΤΕΛΟΣ" ...<br />Διαβαζα αρχικα το ονομα , και επειτα χρησιμοποιησα την ΟΣΟ ΟΝΟΜΑ<>"ΤΕΛΟΣ" ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ..<br /><br />Τον πινακα , απλα τον χρησιμοποιησα για να εχω μαζεμενα τα ονοματα αυτων που πετυχαν καθως και τις βαθμολογιες τους ...<br /><br />Ετσι ,Αλέξανδροςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-62497412499862305512011-05-23T23:48:22.848+03:002011-05-23T23:48:22.848+03:00Αλέξανδρε, η απάντηση στην ερώτηση σου δεν είναι ε...Αλέξανδρε, η απάντηση στην ερώτηση σου δεν είναι εύκολη.<br /><br />Η διαδικασία πάντως έχει ως εξής:<br />Αύριο το απόγευμα θα συγκεντρωθούν οι καθηγητές που θα βαθμολογήσουν και εκεί θα αποφασιστεί πόσες μονάδες θα κοπούν. Πάντως όλα αυτά που αποφασίζονται δεν είναι υποχρεωτικά αφού ο κάθε βαθμολογητής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τον τρόπο που διορθώνει. Το μόνο που τον δεσμεύει είναι οι Σαρημπαλίδης Ιωάννηςhttps://www.blogger.com/profile/01058995194665368729noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-27861979983369851372011-05-23T23:15:05.941+03:002011-05-23T23:15:05.941+03:00Καλησπερα σας ,
Οντως τα θεματα σημερα ηταν αρκετ...Καλησπερα σας , <br />Οντως τα θεματα σημερα ηταν αρκετα ευκολα σε σχεση με τα θεματα των προηγουμενων ετων...<br /><br />Θα ηθελα να ρωτησω ,εαν ενας μαθητης (εγω) ελυνε το θεμα Γ , και εκανε χρηση πινακων , εαν θα λαμβανωνταν το ερωτημα ολο λαθως , και συνεπως δεν θα βαθμολογουνταν καθολου , ή εαν ναι μεν θα χασει καποιες μοναδες , αλλα θα παρει μερικες , και αν ναι , ποσες περιπου μοναδες , Αλέξανδροςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-41039606664053975402011-05-23T19:01:33.762+03:002011-05-23T19:01:33.762+03:00Στο ερώτημα τι εξέτασαν οι σοφοί δεν θα ήθελα να α...Στο ερώτημα τι εξέτασαν οι σοφοί δεν θα ήθελα να απαντήσω.<br /><br />Η άποψη μου πάντως είναι ότι θα έπρεπε οι μαθητές να μπορούν να λύσουν μία τέτοια άσκηση. Εγώ είχα χρησιμοποιήσει κατά καιρούς τέτοια παραδείγματα (δες π.χ. στο 12ο φυλλάδιο ασκήσεων http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2010/11/blog-post.html).<br /><br />Να σημειώσω τέλος ότι σχεδόν όλοι οι μαθητές μου το έκαναν λάθος.Σαρημπαλίδης Ιωάννηςhttps://www.blogger.com/profile/01058995194665368729noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-29992007219795334772011-05-23T18:43:48.979+03:002011-05-23T18:43:48.979+03:00Σωστά. Τα ίδια αναφέρονται και στη σελ 155. Όμως ο...Σωστά. Τα ίδια αναφέρονται και στη σελ 155. Όμως οι μαθητές έχουν εμπειρία μόνο από: κ <- 5, κ <- 3,45, κ <- 'μαθητής', κ <- 5+3 κλπ.<br />Δεν έχουν εμπειρία από εκχωρήσεις του τύπου<br />κ <- χ-1<br />Άρα τι εξέτασαν οι σοφοί με αυτό το θέμα;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-77851471632462370132011-05-23T17:18:39.382+03:002011-05-23T17:18:39.382+03:00Μάλλον εννοείς Κ <- Χ > 1.
Ίδιο παράδειγμα ...Μάλλον εννοείς Κ <- Χ > 1.<br /><br />Ίδιο παράδειγμα δεν μπορώ να εντοπίσω. <br /><br />Ωστόσο στην σελίδα 46 αναφέρεται ότι Μεταβλητή <- Έκφραση. Συνεπώς μπορείς να εκχωρήσεις στην μεταβλητή το αποτέλεσμα μίας λογικής έκφρασης, όπως είναι στην περίπτωση μας το Χ > 1.<br /><br />Υπενθυμίζω ότι σχεδόν σε κάθε ΑΝ χρησιμοποιούμε τέτοιες λογικές εκφράσεις.Σαρημπαλίδης Ιωάννηςhttps://www.blogger.com/profile/01058995194665368729noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6940517596819215523.post-31992275616779762922011-05-23T16:20:17.835+03:002011-05-23T16:20:17.835+03:00ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΤΙ Π...ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕ Κ <- Χ-1;Anonymousnoreply@blogger.com