Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαθαίνω να προγραμματίζω παίζοντας με το Lightbot

Σήμερα ανακάλυψα ένα παιχνίδι που ονομάζεται Lightbot το οποίο θεωρώ ιδανικό για να εισάγω τους μαθητές μου στον Προγραμματισμό.


Σκοπός του παιχνιδιού είναι η καθοδήγηση ενός robot που μπορεί να εκτελέσει βασικές μόνο εντολές. Οι εντολές αυτές περιλαμβάνουν : μετακίνηση μπροστά, περιστροφή κατά 90 μοίρες τόσο αριστερά όσο και δεξιά, άλμα και άνοιγμα του φωτός μίας λάμπας. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα κλήσης δύο συναρτήσεων. Καιρός λοιπόν να μάθουμε προγραμματισμό παίζοντας.

Και αν δεν τα καταφέρνετε και πολύ καλά δείτε στο παρακάτω video την λύση για τις 12 πρώτες πίστες:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)