Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Robomind : Ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον εκμάθησης του προγραμματισμού

Το Robomind είναι ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον εκμάθησης του προγραμματισμού για αρχάριους χρήστες. Ο χρήστης καλείται να δώσει οδηγίες σ' ένα robot μέσα από ένα όμορφο γραφικό περιβάλλον. Οι βασικές εντολές που μπορούν να δοθούν στο ρομπότ είναι οι εξής : Move, See, Paint και Grab. Οι εντολές μπορούν να δοθούν είτε πατώντας ένα κουμπί, είτε με το ποντίκι είτε γράφοντας εντολές.


Υποστηρίζονται επίσης loops, if structures, logical expressions, procedures και σχόλια. Με την βοήθεια όλων των παραπάνω μπορούμε να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα όπως φαίνεται παρακάτω:


Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα έχει ως αποτέλεσμα το ρομπότ να ζωγραφίσει ένα άσπρο τετράγωνο. Το πρόγραμμα που δημιουργήσαμε μπορούμε κατόπιν να το τρέξουμε και να δούμε έτσι αν όλα πήγαν όπως τα είχαμε σχεδιάσει.

Δείτε και το παρακάτω εισαγωγικό video που εξηγεί τα βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος:


Εκπαίδευση
Το Robomind μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εισαγωγικά μαθήματα όταν διδάσκουμε προγραμματισμό, όπως συμβαίνει στην Γ' Γυμνασίου ή στην Α' Λυκείου. Το επίπεδο δυσκολίας του δεν είναι υψηλό ενώ η εκμάθηση του είναι ευχάριστη και γρήγορη. Εξάλλου οι μαθητές κατανοούν τις έννοιες του προγραμματισμού καλύτερα αφού το ωραίο γραφικό περιβάλλον (είναι σαν πίστα παιχνιδιού) ενισχύει  τα κίνητρα τους για μάθηση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;