Αυτή τη στιγμή στη Β' Λυκείου διδάσκω το Windows Movie Maker. Έχω αφιερώσει μία ώρα σε παρουσίαση των δυνατοτήτων του προγράμματος ενώ άφησα στους μαθητές αρκετό χρόνο να πειραματιστούν με το νέο για αυτούς πρόγραμμα. Το video που χρησιμοποίησα μπορείτε να το δείτε σε παλαιότερο άρθρο μου.
Στις επόμενες δύο ώρες οι μαθητές θα δημιουργήσουν ένα video από εικόνες πάνω σε συγκεκριμένα θέματα εκπαιδευτικού περιεχομένου όπως είναι τα 7 θαύματα του αρχαίου κόσμου. Την εκφώνηση της εργασίας μπορείτε να δείτε στη συνέχεια.
Μετά την ολοκλήρωση των video θα αναρτήσω ενδεικτικές εργασίες μαθητών μου.
Γιάννη, σε χαιρετώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίστηκα στην εργασία σου για το Windows Movie Maker και δημιούργησα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μαθήματος διάρκειας 3 διδακτικών ωρών που μπορείς να το δεις εδώ,
http://users3.sch.gr/nikmichailidis/?p=1042
Νίκο, η πρόταση σου είναι πολύ ωραία και ολοκληρωμένη. Βέβαια θα ήθελα το tutorial από την Κύπρο να είναι για το ελληνικό windows movie maker.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που σκέφτομαι είναι ότι μπορούμε σε κάποια φάση να δημιουργήσουμε ολοκληρωμένες προτάσεις σαν και αυτές σε διάφορα εργαλεία οι οποίες θα συνοδεύονται και από εργασίες οι οποίες θα έχουν πιο σαφείς εκπαιδευτικούς στόχους.
Η σκέψη μου δηλαδή είναι:
1) Videos τα οποία θα παρουσιάζουν τις δυνατότητες ενός προγράμματος.
2) Ένα document που θα είναι σαν μικρό tutorial.
3) Ένα φύλλο εργασίας ή και περισσότερα μέσα από τα οποία ο μαθητής θα υλοποιεί βήμα-βήμα μία ενδεικτική εργασία.
4) 2 ή 3 προτάσεις οι οποίες θα έχουν ξεκάθαρους εκπαιδευτικούς στόχους.
Όλα αυτά όμως από την επόμενη σχολική χρονιά. Να δούμε και τι θα γίνει με το μάθημα της Πληροφορικής.
Πάντα πίστευα πως δεν υπάρχει καλύτερος και πιο γρήγορος τρόπος για την εκμάθηση ενός λογισμικού από την υλοποίηση βήμα-προς-βήμα μιας δομημένης δραστηριότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλή η σκέψη σου. Αν οργανωθούμε καλά από του χρόνου, μέχρι και σε βιβλίο τα βγάζουμε αυτά...
:-)
Νίκο, είμαστε σύμφωνοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά ας τα κάνουμε όλα βήμα-βήμα.