Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Το τρίτο φυλλάδιο ασκήσεων για τη δομή επανάληψης ΟΣΟ ... ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

Μέχρι τώρα έχω αφιερώσει δύο ώρες στη διδασκαλία της δομής επανάληψης ΟΣΟ ... ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ. Στη διδασκαλία της δομής ΟΣΟ θα αφιερωθεί άλλη μία ώρα στην οποία θα δοθεί έμφαση σε ασκήσεις που υπολογίζουν τη μέγιστη και την ελάχιστη τιμή κάποιων δεδομένων αλλά και σε επαναλήψεις που δεν μπορούμε να τις συμπεριλάβουμε στις επαναλήψεις που είναι ελεγχόμενες από μετρητή ή από μία τιμή-φρουρό. 

Για τον υπολογισμό μέγιστης και ελάχιστης τιμής αναφέρω το γενικό κανόνα που μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε περίπτωση. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα να δηλώσουμε ως μέγιστη/ελάχιστη τιμή μία αυθαίρετη τιμή που είναι πολύ μικρή ή πολύ μεγάλη αντίστοιχα. Ωστόσο ο τρόπος αυτός λειτουργεί μόνο στις περιπτώσεις που γνωρίζουμε το εύρος τιμών των δεδομένων μας (τα δεδομένα ωστόσο πρέπει να ελέγχονται ώστε να ανήκουν οπωσδήποτε στο επιθυμητό εύρος τιμών).

Το φυλλάδιο ασκήσεων που θα χρησιμοποιηθεί φαίνεται στη συνέχεια:

Σχόλια

  1. Γιάννη καλησπέρα. Κάνω πρώτη φορά το μάθημα αυτό και ακολουθώ τον δικό σου προγραμματισμο. Μου είπαν οτι πριν τα Χριστούγεννα θα μας ρώτήσουν που είμαστε στην ύλη. Έγώ την επόμενη φορά θα κάνω την δομή επανάληψης Οσο...Επανάλαβε και ίσως προλάβω να ολοκληρώσω τις δομές επανάληψς(λίγο δύσκολο βέβαια). Εχω κάνει συνεπώς 1, 2(περίπου), 6,7,8 κεφάλαιο. Όταν ερωτηθώ επομένως που σε ποια σελίδα είμαι τι πρέπει να απαντήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στεφανία, αυτό που κάνω εγώ σε αυτή την περίπωση είναι να συμπληρώνω την τελευταία σελίδα στην οποία έχω φτάσει. Εγώ π.χ. που θα έχω τελειώσει τις δομές επανάληψης θα γράψω σελ. 182.

    Τώρα αν μπαίνεις τώρα στη δομή επανάληψης ΟΣΟ είσαι θα έλεγα λίγο πίσω. Ίσως θα έπρεπε να κάνει 1 ή 2 αναπληρώσεις. Όχι ότι θα έχεις πρόβλημα να βγάλεις την ύλη αλλά καλό θα ήταν να είχες τελειώσει πριν τα μέσα Μαρτίου (μετά οι μαθητές εξαφανίζονται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλα Γιάννη. Το ξέρω οτι είμαι πίσω. Έχουμε χάσει πολλά μαθήματα. Αλλά δεν με αγχώνει καθόλου γιατί οι μαθητες που έχουν, 3 όλοι και όλοι, δεν ενδιαφέρονται καθόλου. Σε ευχαριστώ πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν οι μαθητές είναι τρεις και δεν ενδιαφέρονται αλλάζουν τα δεδομένα.

    Βέβαια το γεγονός αυτό έχει και τα θετικά του. Είναι θα έλεγα μία πρόκληση αφού πρέπει να καταφέρεις να σε προσέξουν τέτοιοι μαθητές και να μάθουν με τη βοήθεια σου. Αυτό, αν το δεις έτσι, θα σε κάνει να βελτιώνεσαι συνεχώς.

    Συνέχισε να προσπαθείς και καλό κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στεφανία σήμερα είχαμε συνάντηση με τη σύμβουλο και μας είπε να γράφουμε αναλυτικά τις σελίδες. Δηλαδή στην περίπτωση μου θα γράψω στο τέλος του Δεκεμβρίου:
    1-50, 115-182.

    Πάντως επειδή αυτά πηγαίνουν στο σύμβουλο ρώτησε καλύτερα αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιάννη όσον αφορά το μάθημα, το μόνο θετικό είναι οτι επειδή κάνω το μάθημα πρώτη φορά δεν έχω αυτό το άγχος, το οτι προετοιμάζω δηλαδή καλούς μαθητές για πανελλήνιες. Επομένως έχω τον χρόνο να ετοιμάσω το υλικό μου. Και του χρόνου, αν είμαι εδώ, προβλέπεται η ίδια περίπου κατάσταση. Απλά οι φετινοί είναι φαινόμενα. Κάθε φορά μετά το μάθημα βγαίνω ψυχικά κουρασμένη. Τέλος πάντων. Για την ύλη θα μιλήσω και εγώ με τον σύμβουλο έδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)