Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε ένα πολύ ωραίο κόμικ, φτιαγμένο με το εργαλείο Pixton, που αναφέρεται στις διαφορές ανάμεσα στη μνήμη RAM και τη μνήμη ROM. Το κόμικ αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη Β' Γυμνασίου κατά τη διδασκαλία του 2ου κεφαλαίου "Το εσωτερικό του υπολογιστή".
(Πατήστε εδώ αν επιθυμείτε να δείτε το κόμικ σε μεγαλύτερο μέγεθος ή κατακόρυφα)
Εκπαίδευση
Ένας τρόπος που σκέφτομαι ότι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στην τάξη είναι ο εξής: Διαλέγει ο καθηγητής δύο μαθητές που θα παίξουν ο ένας το ρόλο της RAM και ο άλλος το ρόλο της ROM και τους αναθέτει να μάθουν τον διάλογο που αναφέρεται στο κόμικ. Κατά την διάρκεια του μαθήματος παρουσιάζεται το κόμικ με την βοήθεια ενός projector ενώ ταυτόχρονα οι δύο μαθητές παίζουν τον ρόλο τους. Πιστεύω ότι προσπαθήσω να υλοποιήσω την παραπάνω ιδέα του χρόνου. Εσείς τι γνώμη έχετε για το παραπάνω κόμικ;
Νομίζω οτι έχω φτιάξει ένα κάπως καλύτερο κόμικ για τη ΡΑΜ-ΡΟΜ. Ελπίζω να σου αρέσει και να το χρησιμοποιήσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://Pixton.com/gr/:2fn7iqz8
Χαίρομαι να σου φανώ και εγώ κάπως χρήσιμη! ;-)
Στεφανία, ωραία προσπάθεια.
ΔιαγραφήΔύο παρατηρήσεις έχω να κάνω:
1) Καλύτερα να γράφεις RAM και όχι ΡΑΜ. Νομίζω θα μπερδέψει τους μαθητές.
2) Στο τελευταίο σκίτσο που κάνεις αναφορά στη ΡΟΜ θα ήταν πιο σωστό να μιλήσεις π.χ. για το σκληρό δίσκο αφού η μνήμη ROM έχει άλλη λειτουργία (δε μπορεί δηλαδή κάποιος να αποθηκεύσει ένα αρχείο σε αυτή με τον τρόπο που παρουσιάζεται στο κόμικ).
Όταν βρω χρόνο θα κάνω μία αναφορά στο κόμικ. Συνέχισε πάντως να δημιουργείς και θα δεις ότι μετά από 5 - 10 τέτοιες δημιουργίες οι ιδέες που θα έχεις θα αυξηθούν και πάνω από όλα θα νοιώθεις εσύ μεγάλη ευχαρίστηση.
Καλημέρα Γιάννη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκαιο για το ΡΑΜ, όντως τους μπερδεύει και θα το αλλάξω.
Όσον αφορά τη ROM ήθελα να δείξω οτι ο χαρακτήρας στο κόμικ ακόμη δεν έχει καταλάβει ούτε τις λειτουργίες της ROM αλλά ούτε και της RAM. Νομίζει οτι έχει καταλάβει λέγοντας απλά από μέσα του οτι την άλλη φορά θα της αποθηκεύσω εκεί για να είμαι σίγουρος. Αφού λοιπόν και αυτό δε θα γίνει τελικά, ίσως πάλι να χάσει τις εργασίες του ή θα χρειαστεί και άλλο χρόνο για να καταλάβει οτι πρέπει(και μόνο εκεί μπορεί άλλωστε) να τις αποθηκεύει σε ένα μέσο αποθήεκυσης, όπως πχ σκληρό δίσκο κτλ. Νομίζεις οτι δεν είναι φανερό το μήνυμα που ήθελα να περάσω; Ο χαρακτήρας του κόμικ είναι χιουμοριστικός, νομίζεις οτι τα παιδιά μπερδεύονται περισσότερο(γιατί μια σύγχιση με τις Ram-Rom την έχουν ήδη...);
Στεφανία συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.
ΔιαγραφήΤο κόμικ μου φαίνεται αρκετά καλό. Νομίζω όμως ότι καλό θα ήταν να αφαιρεθεί το τελευταίο κείμενο για τη ROM.
Θα μπορούσες να κάνεις ένα άλλο κόμικ για τη ROM.
Πάντως αυτό που ρωτάς "νομίζεις οτι τα παιδιά μπερδεύονται περισσότερο;" δεν είναι εύκολο να το απαντήσω επειδή το ζητούμενο είναι πώς χρησιμοποιείται ένα κόμικ.
Καλησπέρα Γιάννη, και εγώ μόλις είδα την απάντησή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαφορά είναι οτι εγώ το κόμικ το χρησιμοποιώ στο τέλος της ώρας, σα χαλάρωηση και κατά κάποιο τρόπο ανακεφαλαίωση, και όχι σαν υλικό για να διδάξω το συγκεκριμένο κομμάτι θεωρίας. Αυτό δε το ξεκαθάρισα από την αρχή.
Θα το αφήσω έτσι λοιπόν το κόμικ αλλά θα προσθέσω ένα δεύτερο...επεισόδιο με νέες... περιπέτειες.
Εντάξει Στεφανία. Αυτό που λες ήταν μία σημαντική λεπτομέρεια. Πάντως θεωρώ ότι θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις και κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας βάζοντας π.χ. 2 μαθητές να το παίξουν σαν θέατρο ενώ εσύ θα το δείχνεις με ένα προτζέκτορα.
Διαγραφή