Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Scratch : Ένα φύλλο εργασίας για τη μετάδοση μηνυμάτων

Μία προγραμματιστική έννοια που υποστηρίζεται στο Scratch είναι η έννοια του συγχρονισμού. Η υλοποίηση του μπορεί να γίνει στο Scratch με χρήση κάποιου κοινού συμβάντος (π.χ. πάτημα του κενού), με χρήση εντολών χρονοκαθυστέρησης, με χρήση μεταβλητών και με χρήση μηνυμάτων.


Στη συνέχεια μπορείτε να βρείτε ένα φυλλάδιο εργασίας για την έννοια του συγχρονισμού που αναφέρεται στη μετάδοση μηνυμάτων. Σε αυτό περιλαμβάνονται και δύο δραστηριότητες για το σπίτι. Στην πρώτη οι μαθητές προσπαθούν να συντονίσουν, με χρήση μηνυμάτων, τις κινήσεις ενός ιππότη, ενός δράκου και ενός μάγου. Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές καλούνται να υλοποιήσουν έναν αγώνα αυτοκινήτων. Τέλος προτείνεται στους μαθητές η υλοποίηση μίας μεγάλης εργασίας στο Scratch.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου