Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Πληροφορική στο Σχολείο έχει γενέθλια

Η Πληροφορική στο Σχολείο κλείνει σήμερα ένα χρόνο παρουσίας στο Διαδίκτυο. Θα ήθελα λοιπόν, με την ευκαιρία αυτή, να ευχαριστήσω τον καθένα από εσάς που παρακολουθεί αυτό το blog.


Γιατί όμως ξεκίνησε αυτό το blog; Πρώτα απ' όλα για να αποτελέσει ένα επιπλέον εργαλείο για τη διδασκαλία του μαθήματος στην τάξη αλλά και για να μοιραστώ τις ιδέες μου με άλλους καθηγητές. Σιγά-σιγά όμως άρχισε να ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτά και να αποτελεί ένα χώρο στον οποίο είχε θέση οτιδήποτε σχετιζόταν με το μάθημα της Πληροφορικής στο σχολείο.


Απολογισμός
Τι έγινε λοιπόν τον χρόνο που μας πέρασε; Γράφτηκαν συνολικά 395 άρθρα τα οποία διαβάστηκαν από 52,626 επισκέπτες.


Ανέβηκαν 102 έγγραφα στο Scribd από τα οποία τα 66 ήταν πρωτότυπα φύλλα εργασίας πάνω σε διάφορα θέματα (ΑΕΠΠ, Scratch, GameMaker, Prezi, ToonDoo και άλλα). Ανάμεσα στα υπόλοιπα υπήρχαν θέματα εξετάσεων, θέματα εργασιών, ασκήσεις ΑΕΠΠ και άλλα.


Επίσης ανέβηκαν 18 παρουσιάσεις και 1 έγγραφο στο Slideshare που αφορούσαν κυρίως το μάθημα της ΑΕΠΠ.


Πέρα όμως από το παραπάνω προσωπικό υλικό έγινε αναφορά και σε εργασίες άλλων συναδέλφων ενώ παρουσιάστηκαν οι περισσότερες εργασίες των μαθητών μου. Τέλος δημιουργήθηκαν ιδιαίτερες στήλες όπως π.χ. είναι το Top-10, τα Infographics αλλά και η Ιστοσελίδα της Εβδομάδας. Η τελευταία είναι μία προσπάθεια να φέρει μαθητές και καθηγητές πιο κοντά στις νέες web 2.0 τεχνολογίες. Φυσικά υπήρχαν αναφορές και σε πολλά ακόμα θέματα.

Σε όλα τα παραπάνω η ανταπόκριση σας ήταν πολύ μεγάλη. Μάλιστα με βάση τα στατιστικά της εταιρείας Alexa η Πληροφορική στο Σχολείο βρίσκεται στις εξής θέσεις:


ενώ η κίνηση των τελευταίων μηνών με βάση το Histats ήταν η εξής:


όπου φαίνεται ότι ο μέσος όρος επισκέψεων είναι περίπου 300 άτομα σε καθημερινή βάση και ο αριθμός των σελίδων που επισκέπτονται περίπου 750.


Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Σαν θαυμαστής του Σωκράτη θέλω και εγώ συνεχώς να μαθαίνω. Μπορώ να πω μάλιστα ότι το ιστολόγιο αυτό με βοήθησε να γίνω καλύτερος αφού μου έδωσε τη δυνατότητα να μάθω τη γνώμη των άλλων για την δουλειά μου. Επίσης μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω και άλλους καθηγητές Πληροφορικής. Με δύο από αυτούς τον Νίκο Μιχαηλίδη και τον Άνθιμο Μισαηλίδη συνεργαζόμαστε πλέον στην παραγωγή υλικού.


Το μέλλον
Η Πληροφορική στο Σχολείο δεν σταματά όμως εδώ. Έχει ακόμα μεγαλύτερους στόχους. Μερικοί από τους στόχους αυτούς είναι οι εξής:

  1. Η παραγωγή ολοκληρωμένων προτάσεων για όλες τις ενότητες του βιβλίου Πληροφορικής του Γυμνασίου. Οι προτάσεις αυτές μπορεί να προκύψουν είτε με προσωπική προσπάθεια είτε σε συνεργασία με άλλους.
  2. Η προώθηση των νέων web 2.0 τεχνολογιών σε όλα τα μαθήματα Πληροφορικής.
  3. Ολοκληρωμένες προτάσεις για τη διδασκαλία του Προγραμματισμού.
  4. Η παραγωγή υλικού και για το μάθημα Πληροφορικής που διδάσκεται στο Δημοτικό.
  5. Η μεγαλύτερη αναφορά στα μαθήματα Πληροφορικής του ΕΠΑΛ.
  6. Η δημιουργία videos για διάφορες ενότητες.

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους σας.

Σχόλια

  1. Να τα εκατοστήσεις! Έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά, που εμένα προσωπικά με έχει βοηθήσει πολύ.

    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά!
    Και εμένα το blog σου με έχει βοηθήσει πολύ στην προετοιμασία μου για το σχολείο, ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα εκατοστήσεις ! Κοιτάω καθημερινά το blog σου και έχω πάρει πάρα πολλές ιδέες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής, τόσο στο Γυμνάσιο όσο και στο Λύκειο. Σ' ευχαριστώ ! Μάρθα Τσαπατώρη, Γυμνάσιο Τ.Λ. Γαυρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γ. Χατζηνικολάκης5 Απριλίου 2011 στις 10:25 μ.μ.

    Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά!
    Να τα εκατοστήσεις λοιπόν, με το ίδιο μεράκι και αγάπη για αυτό που κάνεις, όπως μας αποδεικνύεις ένα χρόνο τώρα...
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και να τα εκατοστή σεις και από εμένα. Παρακολουθώ το blog καθημερινά και οι προτάσεις σου με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στο μάθημά μου. Καλή συνέχεια! Π. Πατσατζή Δ' Αθήνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Γιάννη Χρόνια Πολλά και άντε και Νο1 στην Alexa!

    :-)

    Χαίρομαι πάντα να διαβάζω τα άρθρα σου.

    Η συνεργασία μαζί σου με βοήθησε πολύ να κάνω και την δική μου διδασκαλία καλύτερη.

    Εύχομαι να συνεχιστεί και στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νίκο,

    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

    Για τη συνεργασία μεταξύ μας νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πω κάτι. Την υγεία μας να έχουμε και όλα θα γίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ και εγώ από καρδιάς για την πολύτιμη βοήθεια που μου προσφέρεις καθημερινά στο μάθημα. Να έχεις υγεία, δύναμη, όρεξη, κουράγιο να συνεχίσεις σ' αυτές τις δύσκολες εποχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο. Δίνεις πολύτιμα βοηθήματα και κίνητρο σε όλους εμάς τους συναδέλφους σου που σε διαβάζουμε ανελλιπώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και να τα εκατοστήσεις και από εμένα. Παρακολουθώ το blog καθημερινά και οι προτάσεις σου με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στο μάθημά μου. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αργά το είδα αλλά σου εύχομαι να έχεις όρεξη να συνεχίσεις την ενημέρωση του blog σου.

    Και καλή συνέχεια στα δικά μας...

    Θέμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέμη, ευχαριστώ πολύ.

    Εμείς σίγουρα έχουμε αρκετή δουλειά του χρόνου. Καλή επιτυχία και στους μαθητές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;