Δείτε το παρακάτω βίντεο που περιέχει στατιστικά στοιχεία σε σχέση με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Τα στοιχεία βασίζονται στο βιβλίο Socialnomics του Erik Qualman.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις πηγές που χρησιμοποιήθηκαν δείτε εδώ.
Αυτή τη στιγμή, κατά την γνώμη μου στον Ευρωπαϊκό χώρο λίγα είναι τα social media που έχουν μεγάλη απήχηση στο ευρύ κοινό και ιδιαίτερα στην νεολαία όπως λέει και το βίντεο από πάνω. Facebook, Tweeter και Myspace είναι αυτά που κάνουν την διαφορά για μένα. Υπάρχουν βέβαια και οι "ειδικές περιπτώσεις" ανθρώπων που κοιτούν κάτι πιο εξεζητημένο για να προωθήσουν κυρίως την δουλειά τους αλλά και να βρουν άλλους επαγγελματίες στον ίδιο τομέα να συνεργαστούν. Μια τέτοια πλατφόρμα είναι και το linkedin που στην Αμερική αυτή την στιγμή είναι ένας από τους μεγαλύτερους ( αν όχι ο μεγαλύτερος) πόλος έλξης επιχειρηματιών κάθε είδους και ηλικίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαγγέλης Καφές
Βαγγέλη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε έχεις καλύψει πλήρως. Η μόνη διαφωνία μου είναι ότι θεωρώ ότι το Myspace δεν χρησιμοποιείται πλέον τόσο πολύ. Μπορώ να σου πω μάλιστα ότι έχω αρκετό καιρό (3-4 χρόνια) να ακούσω μαθητή μου να έχει λογαριασμό στο Myspace.