Μία εταιρεία δέχεται συνέχεια καταγγελίες για προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών της.
Θέλοντας λοιπόν να διαπιστώσει το μέγεθος του προβλήματος ζήτησε να δημιουργηθεί πρόγραμμα το οποίο:
- Θα διαβάζει τον αριθμό των πελατών που δεν εξυπηρετήθηκαν για κάθε μία από τις τρεις τελευταίες ημέρες.
- Θα υπολογίζει το μέσο όρο πελατών που δεν εξυπηρετήθηκαν και
- Αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος από 5, να εμφανίζεται το μήνυμα «Πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των πελατών», αλλιώς να εμφανίζεται το μήνυμα «Κανένα πρόβλημα».
Λύση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Εξυπηρέτηση_Πελατών
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΕΛ_1, ΠΕΛ_2, ΠΕΛ_3
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Μ_Ο
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ "Δώσε τον αριθμό πελατών που δεν εξυπηρετήθηκε την 1η ημέρα : "
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΛ_1
ΓΡΑΨΕ "Δώσε τον αριθμό
πελατών
που δεν εξυπηρετήθηκε την 2η ημέρα : "
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΛ_2
ΓΡΑΨΕ "Δώσε τον αριθμό
πελατών
που δεν εξυπηρετήθηκε την 3η ημέρα : "
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΛ_3
Μ_Ο <- ( ΠΕΛ_1 + ΠΕΛ_2 + ΠΕΛ_3) / 3
ΑΝ Μ_Ο > 5 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "Πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των
πελατών
."
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ "Κανένα πρόβλημα."
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Εξυπηρέτηση_Πελατών
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου