Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι πρέπει να αποφεύγουμε σε μία παρουσίαση Powerpoint; [Video]

Όταν ξεκινούσα την εκπαιδευτική μου σταδιοδρομία ήθελα να κάνω παρουσιάσεις που θα εντυπωσίαζαν τους μαθητές μου. Ενώ όμως είχα αφιερώσει αρκετή ώρα για τη δημιουργία τους όταν ξεκινούσα να τις παρουσιάσω δεν έβλεπα να ενθουσιάζονται οι μαθητές μου. Η απογοήτευση μου ήταν μεγάλη και αυτό που έκανα ήταν να ρίχνω το φταίξιμο στος μαθητές μου και όχι σε μένα. Τα χρόνια βέβαια πέρασαν και πιστεύω ότι έχω βελτιωθεί από τότε.


Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε όλα αυτά τα λάθη που έκανα και που πιστεύω ότι δεν κάνω τώρα πια. Ελπίζω να σας βοηθήσει να κάνετε καλύτερες παρουσιάσεις.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)