Κάνω αρκετό καιρό το μάθημα και εγώ δοκιμάσει αρκετούς τρόπους για να διδάξω τις διάφορες ενότητες του βιβλίου. Σκέφτομαι επίσης συχνά αν θα πρέπει να ακολουθώ τα παραδείγματα του βιβλίου. Η απάντηση που έχω τελικά δώσει είναι να ακολουθώ το επίπεδο των μαθητών μου και να προσπαθώ να τους κεντρίσω το ενδιαφέρον για να μάθουν από μόνοι τους.
Ένα λοιπόν από τα άστοχα παραδείγματα του βιβλίου είναι και αυτό που υπάρχει στην ενότητα 1.4 του 1ου κεφαλαίου. Υπερβολικά μεγάλο σε μέγεθος και τέτοιο που καταντάει βαρετό και αναποτελεσματικό. Εγώ θα προτιμήσω φέτος να χρησιμοποιήσω έναν άλλο τρόπο διδασκαλίας. Αντί να κάνω μάθημα θα πω μία ιστορία. Και ελπίζω τα παιδιά όχι μόνο να μην βαρεθούν αλλά να βρουν ένα κίνητρο για να μάθουν.
View more presentations from John Saribalidis.
Εκπληκτική δουλειά! Εύχομαι να προλαβαίνεις να το ανανεώνεις - προσωπικά με βοηθάει απίστευτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθηνά ο χρόνος είναι μία πολυτέλεια για όλους μας. Ωστόσο μου αρέσει να ασχολούμαι με το blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια Γιάννη. Ότι καλύτερο έχω δει για μια ενδιαφέρουσα και ελκυστική παρουσίαση της ενότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκο, είναι χαρά για μένα να ακούμαι τόσο καλά λόγια. Ελπίζω να ικανοποιηθείς και με την υπόλοιπη δουλειά μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης είναι ευπρόσδεκτη κάθε καλόπιστη κριτική.
Συνάδερφε, χωρίς ίχνος υπερβολής, έχεις κάνει τρομερή δουλειά. Πολύ καλή παρουσίαση, την οποία χρησιμοποίησα και εγώ μέσα στο μάθημα. Γενικότερα, και με τις υπόλοιπες αναρτήσεις σου, μας δίνεις ιδέες αλλά και υλικό για να δουλέψουμε στην τάξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό είναι πολύ ευχάριστο. Ελπίζω ότι και τα επόμενα άρθρα θα σε ικανοποιήσουν. Ήδη ετοιμάζω μία παρουσίαση για την ενότητα 1.5 που πιστεύω θα κάνει την ώρα του μαθήματος πιο ευχάριστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφή