Σήμερα έβαλα ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στο μάθημα της Πληροφορικής στην Γ' Γυμνασίου. Η ύλη που είχαν να μελετήσουν οι μαθητές περιελάμβανε τις ενότητες 2.2 - 2.4. Τα παιδιά εξετάστηκαν γραπτώς αλλά είχαν τη δυνατότητα να ελέγχουν τις εντολές που έγραφαν στον υπολογιστή.
Οι στόχοι μου από αυτό το διαγώνισμα ήταν οι εξής:
- Να υπάρχουν απλές ασκήσεις που να μπορούν οι μαθητές να απαντήσουν εύκολα όπως π.χ. είναι οι ασκήσεις 1 και 2
- Να υπάρχει μία άσκηση η οποία να ελέγχει αν οι μαθητές έχουν κατανοήσει πως μπορούν να εμφανίσουν την απάντηση του χρήστη μετά από μία ερώτηση.
- Να υπάρχουν ασκήσεις μέσα από τις οποίες να φαίνεται αν ο μαθητής μπορεί να σχεδιάσει ένα απλό σχήμα αλλά και ένα τόξο.
- Να υπάρχουν ασκήσεις μέσα από τις οποίες να φαίνεται αν ο μαθητής κατανόησε την εντολή Επανάλαβε.
Το διαγώνισμα μπορείτε να το δείτε στη συνέχεια:
Συμπεράσματα
Τα συμπεράσματα μου από την απόδοση των μαθητών είναι ότι όσοι μαθητές δούλεψαν καλά με τα φύλλα εργασίας στην τάξη και έκαναν τις ασκήσεις που τους δόθηκαν για το σπίτι τα πήγαν πάρα πολύ καλά. Ωστόσο οι μαθητές που έκαναν επιπόλαια τα φύλλα εργασίας δεν απέδωσαν καθόλου καλά. Οι μαθητές αυτοί δεν έφερναν και τις ασκήσεις που είχαν για το σπίτι.
Τα συμπεράσματα μου από την απόδοση των μαθητών είναι ότι όσοι μαθητές δούλεψαν καλά με τα φύλλα εργασίας στην τάξη και έκαναν τις ασκήσεις που τους δόθηκαν για το σπίτι τα πήγαν πάρα πολύ καλά. Ωστόσο οι μαθητές που έκαναν επιπόλαια τα φύλλα εργασίας δεν απέδωσαν καθόλου καλά. Οι μαθητές αυτοί δεν έφερναν και τις ασκήσεις που είχαν για το σπίτι.
Διαπιστώνω λοιπόν ότι η χρήση των φύλλων εργασίας και οι κατάλληλες ασκήσεις για το σπίτι βοηθάνε τους μαθητές να αποδώσουν καλά αλλά από την άλλη αυτό δεν σημαίνει ότι αυξάνεται το κίνητρο κάποιων μαθητών που δεν θέλουν να ασχοληθούν. Το θέμα αυτό είναι σοβαρό και με απασχολεί αρκετά αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω μία καλή λύση μέχρι σήμερα.
οι λυσεισ ομως για να διαβασουν αυτοι ποε δεν εχουν φυλλαδια εργασιασ
ΑπάντησηΔιαγραφήγραφω μεθαυριο περιμενω απαντηση συντομα
ΑπάντησηΔιαγραφή....