Στο μάθημα Πληροφορικής στη Β' Λυκείου οι μαθητές ασχολήθηκαν με την δημιουργία τρισδιάστατων αντικειμένων στο Google Sketchup. Η επιλογή του θέματος ήταν ελεύθερη.
Τα projects των μαθητών θα έλεγα ότι ήταν πολύ ικανοποιητικά. Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε ενδεικτικές εργασίες των μαθητών. Αν θέλετε να δείτε ένα μοντέλο σε μεγαλύτερη λεπτομέρεια πατήστε πάνω στο Google 3D Warehouse.
Τμήμα Β1
Η εργασία του μαθητή Αναστασιάδη Γεωργίου. Η εργασία είναι αναπαράσταση του γηπέδου μπάσκετ του Νέου Σουλίου. Τα μόνο components που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τα δύο δέντρα και οι δύο μπασκέτες.
Η εργασία του μαθητή Βενέτη Ιωάννη. Η εργασία είναι αναπαράσταση μίας εκκλησίας. Τα μόνο components που χρησιμοποιήθηκαν ήταν το δέντρο και το παγκάκι.
Η εργασία της μαθήτριας Κολλιοπούλου Ελένη. Η εργασία είναι αναπαράσταση του ξενοδοχείου Epirus Palace. Δεν χρησιμοποιήθηκαν components.
Η εργασία των μαθητριών Ζιάκα Βίκυ και Διαμαντή Ελένη. Η εργασία είναι αναπαράσταση της βουλής των Ελλήνων. Δεν χρησιμοποιήθηκαν components.
Τμήμα Β2
Η εργασία του μαθητή Μιχαλάκη Σίμου. Η εργασία είναι αναπαράσταση του Παρθενώνα. Δεν χρησιμοποιήθηκαν components.
Η εργασία του μαθητή Πατραμάνη Παναγιώτη. Η εργασία είναι αναπαράσταση ενός σύγχρονου κήπου. Τα μόνο components που χρησιμοποιήθηκαν είναι τα δέντρα που είναι έξω από τον κήπο.
Η εργασία του μαθητή Στεφανούδη Εμμανουήλ. Η εργασία είναι αναπαράσταση ενός σταθμού τρένου. Το μόνο component που χρησιμοποιήθηκε είναι το τρένο.
Η λίστα των εργασιών συνεχίζεται ...
Γιάννη, πολύ καλή η προσπάθεια των μαθητών σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Google Sketchup είναι μια εφαρμογή που θέλω οπωσδήποτε να την εντάξω στη διδασκαλία του μαθήματος στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου, γιατί έχω εντυπωσιαστεί.
Ελπίζω να μόνο να προλάβω φέτος ή να συνεχίσουμε να έχουμε μάθημα του χρόνου...
:-)
Ωραία, να υπάρχει και ανταγωνισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως να ξέρεις ότι θέλει αρκετές ώρες να αφιερωθούν στην εργασία γιατί έχει αρκετές δυσκολίες.
θα το δοκιμάσω κι εγώ. αγνοούσα την ύπαρξή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάμπρο, αν και δεν είμαι σίγουρος, είμαι από τους λίγους που χρησιμοποιούν το Google Sketchup.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι όμως, σύμφωνα με την αποψη των μαθητών μου, η καλύτερη εφαρμογή που χρησιμοποιούν τα 3 τελευταία χρόνια στην Β' Λυκείου. Και ασχολείται με ένα θέμα που θεωρείται πολύ δύσκολο.
Εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα σχολεία. Να ξεφύγουμε πλέον από το μοντέλο της διδασκαλίας αποκλειστικά εφαρμογών γραφείου στο μάθημα επιλογής.
Και μία ερώτηση. Πιστεύεις ότι αν οι περισσότεροι από εμάς ασχολούνταν με τέτοιες εφαρμογές και μάλιστα αυτό το κάναμε ευρέως γνωστό προς τα έξω σήμερα θα συζητήσουμε για κατάργηση του μαθήματος;
Το μόνο που είχαμε μέχρι πρόπερσι ήταν ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής που ασχολείται με τον Προγραμματισμό (χωρίς να σχετίζεται με αυτά που διδάσκονται οι μαθητές στην τάξη). Πρόπερσι ξεκίνησε ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής (χωρίς πάλι να υπάρχει σχέση με αυτά που διδάσκονται οι μαθητές στην τάξη). Θα μπορούσαμε να διοργανώσουμε και άλλους διαγωνισμούς (δημιουργία ιστοσελίδας, δημουργία video, ηλεκτρονικού παιχνιδιού, εφαρμογής στο scratch κλπ).
Θα έπρεπε όμως να πιέσουμε να υπάρχει αντιστοιχία με την ύλη που διδάσκεται στο σχολείο. Τότε το μάθημα μας θα αποκτούσε αξία.
Στα λέω όλα αυτά γιατί έχουμε επικεντρωθεί μόνο στην αλγοριθμική σκέψη. Και είναι νομίζω μεγάλο σφάλμα. Κανένας υπουργός δεν θα ενδιαφερθεί για ένα μάθημα, όσο σημαντικό και να είναι. Και στα λέω εγώ που έχω δουλέψει 3 χρόνια σε software house και η αγάπη μου για τον προγραμματισμό είναι πολύ μεγάλη.