Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τρισδιάστατη Μοντελοποίηση Κτιρίων στο Google Sketchup

Στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής στη Β' Λυκείου oι μαθητές Δρουμαλιάς Θωμάς, Ζαμπάκης Στέργιος και Οικονόμου Έλσα μοντελοποίησαν, κατά το σχολικό έτος 2012-2013, διάφορα κτίρια, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, στο Google Sketchup. Η εργασία παρουσιάστηκε στο 5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής.



Τίτλος Εργασίας
Τρισδιάστατη Μοντελοποίηση Κτιρίων στο Google Sketchup

Προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν
Google Sketchup

Περιγραφή εργασίας
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η εσωτερική μοντελοποίηση ενός σπιτιού από δύο μαθητές και η εξωτερική μοντελοποίηση διαφόρων κτιρίων από μία μαθήτρια. Η πρώτη ομάδα αρχικά μοντελοποίησε τους τοίχους ενός σπιτιού και στη συνέχεια ενσωμάτωσε παράθυρα και πόρτες τα οποία κατέβηκαν από το Google 3D Warehouse. Στη συνέχεια έβαψε εσωτερικά και εξωτερικά τους τοίχους του σπιτιού και τοποθέτησε αντικείμενα όπως κουζίνα, ψυγείο και άλλα. Τέλος τοποθέτησε την οροφή του κτιρίου. Η δεύτερη ομάδα μοντελοποίησε το εξωτερικό μέρος διαφόρων κτιρίων προσθέτοντας επιπλέον διάφορα αντικείμενα όπως φράκτες, βρύσες, δρόμους, παιδική χαρά, περίπτερο και άλλα.

Υλικό που δημιουργήθηκε
Στα πλαίσια της εργασίας χρησιμοποιήθηκε η παρακάτω παρουσίαση:


Επίσης δημιουργήθηκαν τα παρακάτω τρισδιάστατα μοντέλα:





Τέλος μπορείτε να δείτε τα παρακάτω videos με τα οποία γίνεται μία τρισδιάστατη περιήγηση στα παραπάνω μοντέλα.





Σχόλια

  1. Γιάννη καλησπέρα και καλή χρονιά!
    Φέτος, στο μάθημα των Ερευνητικών Εργασιών που θα δουλέψω με τη Β Λυκείου-μονόωρο μάθημα-, σκέφτομαι να κάνουμε εργασία με θέμα το Ιδανικό σχολείο. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, επειδή δεν το έχω δουλέψει καθόλου, πιστεύεις οτι θα μου πάρει πολύ χρόνο να το μάθω ώστε να το μεταφέρω και στους μαθητές; Επίσης, θεωρείς οτι σε ένα μονόωρο μάθημα για το 1ο τετράμηνο θα προλάβουμε να εκπονήσουμε την συγκεκριμένη εργασία; Οτι άλλο έχεις υπόψη σου και μπορείς να με ενημερώσεις είναι ευπρόσδεκτο! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ευχηθώ και εγώ από τη μεριά μου να έχουμε μία καλή και δημιουργική χρονιά.

      Τώρα για το θέμα που ρωτάς η άποψη μου είναι η εξής:
      Το πρόγραμμα γενικά δεν είναι δύσκολο και οι μαθητές μπορούν να αποδώσουν σε ικανοποιητικό βαθμό. Θα έλεγα όμως ότι για δημιουργία ενός σχολείου ο σχολικός χρόνος δεν επαρκεί. Οι μαθητές θα πρέπει αναγκαστικά να δουλέψουν σπίτι τους.

      Αν θέλεις να διδάξεις στους μαθητές το πρόγραμμα θα πρότεινα τα self-paced tutorials. Επίσης για δημιουργία σπιτιού δες και το άρθρο http://pliroforikiatschool.blogspot.gr/2012/01/google-sketchup-video-tutorials.html.

      Δες επίσης τη δημιουργία του δικού μας σχολείου στο άρθρο http://pliroforikiatschool.blogspot.gr/2014/04/google-sketchup.html.

      Η εργασία αυτή πήρε περίπου ενάμιση μήνα και υλοποιήθηκε από 3 μαθητές (η μία μαθήτρια ήξερε το πρόγραμμα από την προηγούμενη χρονιά).

      Συμπερασματικά:
      1) Ο χρόνος επαρκεί αλλά πρέπει να αφιερωθεί χρόνος στο σπίτι.
      2) Διάλεξε άτομα με καλλιτεχνική φλέβα.
      3) Αν δεν προλαβαίνετε μπορείτε να υλοποιήσετε το σχολείο μόνο εξωτερικά.
      4) Χρησιμοποίησε οπωσδήποτε τα self-paced tutorials και ας υλοποιήσουν οι μαθητές τα videos από το άρθρο που σου αναφέρω.
      5) Οι μαθητές μπορούν να δουλέψουν και ανεξάρτητα υλοποιώντας components τα οποία στο τέλος θα ενώσουν (προσοχή βέβαια στις διαστάσεις).

      Ότι άλλη απορία έχεις πες μου.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ καταρχήν για την άμεση απάντησή σου.
    Αυτό το "διάλεξε άτομα με καλλιτεχνική φλέβα" με προβλημάτισε. Και τελικά δεν έπεσα έξω...
    Δυστυχώς οι μαθητές που έχω (2 όλοι και όλοι) δεν έχουν διάθεση να δουλέψουν. Να φανταστείς οτι προτιμούν μια εργασία εντελώς θεωρητική. Επειδή όμως επέμενα σε κάτι πιο "χειροπιαστό" θα κάνουμε τελικά ενα επιτραπέζιο παιχνίδι. Θα δω λοιπόν πως θα πάει στο 1ο τετράμηνο και μετά θα το ξανασκεφτώ για το 2ο. Τι τραβάμε...; Να τους προτείνεις κάτι ενδιαφέρον και να αναζητούν τα τετριμμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάντα πιο δύσκολα τα πράγματα όταν είναι λίγοι οι μαθητές. Εύχομαι τουλάχιστον η επιλογή του επιτραπέζιου παιχνιδιού να τους αρέσει και να την υλοποιήσουν ευχάριστα.

      Αν τελικά κάνετε κάτι στο άλλο τετράμηνο και έχεις κάποια απορία ευχαριστώ να βοηθήσω.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)

Υλικό για το δυαδικό σύστημα αρίθμησης