Σήμερα 06/06/2014 οι μαθητές της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης εξετάστηκαν στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Τα θέματα μπορείτε να τα κατεβάσετε από το Υπουργείο Παιδείας ενώ ενδεικτικές λύσεις μπορείτε να δείτε στη συνέχεια:
Τα θέματα μπορείτε να τα κατεβάσετε από το Υπουργείο Παιδείας ενώ ενδεικτικές λύσεις μπορείτε να δείτε στη συνέχεια:
Υπαρχει προβλημα αν αντι για αλγοριθμος γινει προγραμμα στο Θεμα Δ?!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα πρόβλημα. Είτε κάνεις αλγόριθμο είτε κάνεις πρόγραμμα είναι το ίδιο. Αν όμως ζητούσε πρόγραμμα δε θα μπορούσες να κάνεις αλγόριθμο.
Διαγραφήμου φυγε ενα βαρος, ευχαριστω :Ρ
ΔιαγραφήΤο Γ4 το έκανα έτσι ακριβώς. Το Γ2 έβαλα <= στην συνθήκη αρχικά, γιατί έλεγε να μην υπερβαίνει τα 500 κι έτσι το κατάλαβα εγώ. Είναι λάθος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης το είχα κάνει με αρχή επανάληψης κάπως έτσι
i<-1
κ<-0
πλερό<-0
Αρχή_επανάληψης
πλερό<-κ+πλερό+20
κ<-κ+5
i<-i+1
Mέχρις_ότου πλερό>=Λογαριασμός (όπου λογαριασμός το πόσα θα πληρώσει)
Εμφάνισε '......................', i-1
Aν είναι λάθος, θα κόψουν πολλά από τις 6 μονάδες?
Το Δ4 το έκανα με αρχή επανάληψης, μετά υπολόγισα το Συν1, συν2, συν3, συν4, για τις εβδομάδες που ήθελε(από 1-4) για το συγκεκριμένο όνομα, τα αποθήκευσα σε έναν πίνακα 4 στοιχείων που δημιούργησα, βρήκα το μέγιστο και μετά βρήκα ποιες απο τις βδομάδες είχαν το μέγιστο. Αν είναι λάθος θα αφαιρέσουν πολύ?αν όχι, θα το καταλάβει κανένας εξεταστής αυτό?
Στο Γ2 σωστά έγραψες <= (βιασύνη δική μου που θα τη διορθώσω σε λίγο).
ΔιαγραφήΣτη λύση τώρα που προτείνεις έχεις τα εξής λάθη:
1) Το k έπρεπε να είναι συνεχώς ίσο με 5 (εσένα είναι 5, μετά 10, μετά 15, ...)
2) Στη μεταβλητή πλερό έπρεπε να προσθέσεις μόνο μία φορά (στην αρχή) το 20 και όχι κάθε φορά όπως εσύ κάνεις. Δηλαδή έπρεπε να αφαιρέσεις το 20 και πριν την επανάληψη να έχεις πλερό <- 20.
Λογικά θα σου κόψουν (αν υπολόγισες σωστά το λογαριασμό) 2 μονάδες.
Για το Δ4 αυτά που αναφέρεις είναι απολύτως σωστά. Κανένας βαθμολογητής δε θα σου κόψει μονάδες. Και επίσης είναι σίγουρο ότι όλοι οι βαθμολογητές θα καταλάβουν τη λύση που προτείνεις (θα είναι εξάλλου από τις πιο συνηθισμένες).
ΔιαγραφήΝαι μάλλον λάθος κατανόηση του προβλήματος. Εγώ είχα καταλάβει ότι θα πρέπει να γίνεται την πρώτη φορά 20, μετά 25, μετά 30, μετά 35 και να προστίθονταν μετά αυτά...Θα μπορούσαν να το είχαν κάνει λίγο πιο κατανοητό το Γ2. Η συνθήκη στην "μέχρις_ότου" ήταν σωστή?
ΔιαγραφήΗ συνθήκη στη ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ είναι σωστή.
ΔιαγραφήΕπίσης μάλλον έχεις δίκιο ότι η εκφώνηση θα μπορούσε να γίνει λίγο πιο κατανοητή.
αν στο β2 εχει γινει χρηση μεχρις οτου υπαρχει πιθανοτητα να κοπουν μορια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άποψη μου είναι ότι κανένας βαθμολογητής δε θα κόψει μονάδες επειδή απλά είναι μία σωστή λύση.
Διαγραφήτο διαγραμμα ροης μπορει να γινει με αρχη επαναληψης ?? και αν ναι γινεται να γραψετε τη σωστη εκδοχη του με αρχη επαναληψης
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίνεται.
ΔιαγραφήΑπλά εκεί που γράφω ΟΣΟ ... γράφεις ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
και εκεί που γράφω ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ γράφεις ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ i > 200