Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πληροφορική Γ' Λυκείου: Θέματα Προσομοίωσης 2020

Για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών που δίνουν Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2020 δημιούργησα το παρακάτω διαγώνισμα προσομοίωσης. Το διαγώνισμα καλύπτει μεγάλο μέρος της ύλης και το επίπεδο του, θα έλεγα, ότι είναι παρόμοιο ή λίγο δυσκολότερο των θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Θέματα Προσομοίωσης 2020 στο μάθημα της Πληροφορικής

Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε το διαγώνισμα προσομοίωσης:



Οι απαντήσεις του παραπάνω διαγωνίσματος είναι οι εξής:


Τα θέματα προσομοίωσης 2020 και τις απαντήσεις τους μπορείτε να τα κατεβάσετε ΕΔΩ.

Σχόλια

  1. Καλησπέρα!
    Έχεις ανεβάσει κάπου τις λύσεις;
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα, ευχαριστούμε πολύ πολύ!
    Όταν όμως πάω να κάνω download μου εμφανίζει ότι το έγγραφο έχει αφαιρεθεί. This document has been removed from Scribd.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις δοκίμασα να κατεβάσω και τα δύο έγγραφα και όλα ήταν καλά. Μήπως το πρόβλημα ήταν προσωρινό. Αν συνεχίσεις πάντως να έχεις πρόβλημα πες μου.

      Διαγραφή
  3. This document has been removed from Scribd. Αυτό μου βγάζει και δεν το κατεβάζει...
    Φιλικά, Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να καταλάβω τι λάθος υπάρχει. Σε κάθε περίπτωση πάντως έχω προσθέσει ένα link για να κατεβάσετε τα δύο έγγραφα από το dropbox.

      Διαγραφή
  4. Συνάδελφε, εξαιρετικό το διαγώνισμα. Στο θέμα με τα μέγιστα, νομίζω πως είναι επίφοβο να βάζουμε συνάρτηση να καλέσει συνάρτηση. Στις οδηγίες από το υπουργείο λέει :
    Να επισημανθεί ιδιαίτερα ότι οι συναρτήσεις δεν μπορούν να έχουν εντολές εισόδου-εξόδου και ως εκ τούτου δε δύναται να πραγματοποιηθεί κλήση μιας διαδικασίας μέσα από μια συνάρτηση.
    Μπορεί να μην γράφει ότι δεν μπορέσει να καλέσει συνάρτηση, αλλά δεν το εννοεί αφού δεν μπορεί να καλεί διαδικασία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία συνάρτηση είναι λογικό να μη μπορεί να καλέσει διαδικασία αφού η διαδικασία μπορεί να περιέχει εντολές ΓΡΑΨΕ ή/και ΔΙΑΒΑΣΕ.

      Ωστόσο ότι μία συνάρτηση μπορεί να καλέσει μία άλλη συνάρτηση το διδάσκουν, άμεσα ή έμμεσα, οι περισσότεροι καθηγητές. Και φέρνω ένα παράδειγμα:

      Ζητάμε από ένα μαθητή να φτιάξει μία συνάρτηση που να υπολογίζει το μέτρο της υποτείνουσας ενός ορθογωνίου τριγώνου. Και ο μαθητής γράφει, μέσα στη συνάρτηση, την εξής εντολή:

      ΥΠΟΤ <- Τ_Ρ(Χ^2 + Υ^2)

      Με την εντολή αυτή ο μαθητής απλά καλεί μία συνάρτηση μέσα σε μία άλλη συνάρτηση.

      Δηλαδή στην άσκηση που προτείνω η συνάρτηση καλεί μία συνάρτηση που έχει φτιάξει ο χρήστης ενώ στο προηγούμενο παράδειγμα μία συνάρτηση καλεί μία συνάρτηση που έχει φτιάξει κάποιος άλλος.

      Νομίζω δηλαδή ότι δεν είναι επίφοβο μία συνάρτηση να καλεί μία άλλη συνάρτηση.

      Διαγραφή
  5. Η διατύπωση της 5ης πρότασης Σ-Λ άλλαξε ώστε να είναι περισσότερο ξεκάθαρη. Η απάντηση πάντως παραμένει η ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)