Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Μία παρουσίαση για την διδασκαλία της ενότητας 1.4

Κάνω αρκετό καιρό το μάθημα και εγώ δοκιμάσει αρκετούς τρόπους για να διδάξω τις διάφορες ενότητες του βιβλίου. Σκέφτομαι επίσης συχνά αν θα πρέπει να ακολουθώ τα παραδείγματα του βιβλίου. Η απάντηση που έχω τελικά δώσει είναι να ακολουθώ το επίπεδο των μαθητών μου και να προσπαθώ να τους κεντρίσω το ενδιαφέρον για να μάθουν από μόνοι τους.

Ένα λοιπόν από τα άστοχα παραδείγματα του βιβλίου είναι και αυτό που υπάρχει στην ενότητα 1.4 του 1ου κεφαλαίου. Υπερβολικά μεγάλο σε μέγεθος και τέτοιο που καταντάει βαρετό και αναποτελεσματικό. Εγώ θα προτιμήσω φέτος να χρησιμοποιήσω έναν άλλο τρόπο διδασκαλίας. Αντί να κάνω μάθημα θα πω μία ιστορία. Και ελπίζω τα παιδιά όχι μόνο να μην βαρεθούν αλλά να βρουν ένα κίνητρο για να μάθουν.

Σχόλια

  1. Εκπληκτική δουλειά! Εύχομαι να προλαβαίνεις να το ανανεώνεις - προσωπικά με βοηθάει απίστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αθηνά ο χρόνος είναι μία πολυτέλεια για όλους μας. Ωστόσο μου αρέσει να ασχολούμαι με το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Γιάννη. Ότι καλύτερο έχω δει για μια ενδιαφέρουσα και ελκυστική παρουσίαση της ενότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νίκο, είναι χαρά για μένα να ακούμαι τόσο καλά λόγια. Ελπίζω να ικανοποιηθείς και με την υπόλοιπη δουλειά μου.
    Επίσης είναι ευπρόσδεκτη κάθε καλόπιστη κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνάδερφε, χωρίς ίχνος υπερβολής, έχεις κάνει τρομερή δουλειά. Πολύ καλή παρουσίαση, την οποία χρησιμοποίησα και εγώ μέσα στο μάθημα. Γενικότερα, και με τις υπόλοιπες αναρτήσεις σου, μας δίνεις ιδέες αλλά και υλικό για να δουλέψουμε στην τάξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό είναι πολύ ευχάριστο. Ελπίζω ότι και τα επόμενα άρθρα θα σε ικανοποιήσουν. Ήδη ετοιμάζω μία παρουσίαση για την ενότητα 1.5 που πιστεύω θα κάνει την ώρα του μαθήματος πιο ευχάριστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;