Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΕΠΠ : Ένα σχέδιο μαθήματος για τις ενότητες 2.1 , 2.3

Αισίως έχουμε τελειώσει το πρώτο κεφάλαιο και μπαίνουμε στο δεύτερο κεφάλαιο που ασχολείται με τους αλγορίθμους. Με βάση τον προγραμματισμό ύλης, όπως μπορείτε να δείτε σε προηγούμενο άρθρο, θα διδαχθούν οι ενότητες 2.1 και 2.3 και οι μαθητές θα γράψουν ένα επαναληπτικό τεστ στο επόμενο μάθημα. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω προτείνω το επόμενο σχέδιο μαθήματος :

Ενότητες

Παράγραφοι 2.1 και 2.3 του πρώτου κεφαλαίου.

Σχέδιο μαθήματος

Σκοπεύω να αφιερώσω τα πρώτα 5 λεπτά για την συλλογή των φυλλαδίων ασκήσεων που είχαν για το σπίτι. Είναι απαραίτητο να ενθαρρύνουμε τους επιμελείς και να παροτρύνουμε αυτούς που τάχα τα ξέχασαν. Είπαμε δεν είναι όλα εύκολα στη δουλειά μας.

Στην συνέχεια θα αφιερώσω 20 - 25 λεπτά στην παρουσίαση της θεωρίας. Για τον σκοπό αυτό θα χρησιμοποιήσω την παρακάτω παρουσίαση :


Στο τέλος της ώρας θα αφιερώσω 5 λεπτά για να κάνω ανακεφαλαίωση και να εξηγήσω το περιεχόμενο του 4ου φυλλαδίου ασκήσεων που μπορείτε να δείτε παρακάτω :

Σχόλια

  1. Γιάννη συγχαρητήρια! Εξαιρετική δουλειά, την οποία παρακολουθώ ανελλιπώς όχι μόνο για το ΑΕΠΠ αλλά και για τα άλλα μαθήματα πληροφορικής του Λυκείου. Με έχουν βοηθήσει στο να οργανώσω καλύτερα τόσο το μάθημα μου όσο και να αυξήσω το ενδιαφέρον των μαθητών μου.
    Να ξέρεις ότι σε ψήφισα για το eLearnign Awards 2010! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο, είναι πολύ ευχάριστο για μένα να ξέρω ότι το υλικό χρησιμοποιείται και από άλλους καθηγητές. Ευχαριστώ πολύ και για την ψήφο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ έλεγα ότι είναι καλύτερα να κατέβω στις βουλευτικές :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορείς να μου πεις με ποιο πρόγραμμα έφτιαξες το τεστ στο 2ο κεφάλιο ΑΕΠΠ;
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ένα online εργαλείο που ονομάζεται Zoho Challenge. Πηγαίνεις στην διεύθυνση http://challenge.zoho.com/ και κάνεις δωρεάν έναν λογαριασμό. Μετά υπάρχει ένα περιβάλλον στο οποίο χειρίζεσαι τα τεστ και στο τέλος μπορείς να τα κάνεις embed σε ένα site ή σε ένα blog.

    Θα γράψω για αυτό πιο αναλυτικά σε επόμενο άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιάννη μπορείς να δώσεις την απάντηση στην άσκηση 2 όπου υπολογίζεται η διακρίνουσα;
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το θέμα αυτό είναι από τις επαναληπτικές εξεάσεις των εσπερινών Λυκείων του 2004 (θέμα Α2) και η απάντηση είναι η εξής:

    Το κριτήριο αλγορίθμου που δεν ικανοποιείται είναι το κριτήριο της καθοριστικότητας αφού δεν λαμβάνεται υπόψη η περίπτωση της αρνητικής διακρίνουσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν κατάλαβα καλά λοιπόν στον αλγόριθμό αυτό απλά υπολογίζουμε την διακρίνουσα και όχι τις λύσεις μιας δευτεροβάθμιας εξίσωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νίκο, δεν είναι αλγόριθμος αλλά μέρος αλγορίθμου. Αυτό που λες μπορεί να γίνεται μετά αλλά δεν είναι κάτι που μας ενδιαφέρει.

    Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι αν το συγκεκριμένο κομμάτι αλγορίθμου ικανοποιεί ή όχι τα αλγοριθμικά κριτήρια και όχι αν λύνει σωστά ή όχι ένα πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν διάβασα το ακολουθία εντολών στην εκφώνηση και παρανόησα....

    Ευχαριστώ Γιάννη για τις υποδείξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)