Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φύλλα Εργασίας για το Scratch

Το Scratch είναι ένα γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού που αναπτύχθηκε από το MIT Media Lab και εμφανίστηκε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2007 και στηρίζεται σε μπλοκ τα οποία οι μαθητές καλούνται να συνθέσουν σαν παζλ.


Η πρώτη έκδοση του Scratch ήταν η 1.4 και είναι ακόμα διαθέσιμη από την επίσημη ιστοσελίδα του Scratch. Για το περιβάλλον του Scratch 1.4 έχουν δημιουργηθεί τα παρακάτω φύλλα εργασίας:
  1. Εντολές της παλέτας "Κίνηση"
  2. Εντολές της παλέτας "Όψεις"
  3. Εντολές της παλέτας "Πένα"
  4. Δομή Επιλογής
  5. Μεταβλητές
  6. Δομή Επανάληψης
  7. Μετάδοση μηνυμάτων
Το υλικό (φύλλα εργασίας και προγράμματα) για το Scratch 1.4 μπορείτε να το κατεβάσετε πατώντας ΕΔΩ.

Σχόλια

  1. Καλησπέρα φίλε,


    Είμαι συνάδελφος ΠΕ19, και βρήκα τη σελίδα σου ψάχνοντας για υλικό σχετικό με Scratch. Βρίσκομαι για πρώτη φορά σε δημοτικό, και σκέφτομαι να το χρησιμοποιήσω για την Πέμπτη και Έκτη τάξη. Βρήκα τα φύλλα εργασίας σου, αλλά προσπαθώντας να τα κατεβάσω σε .pdf μορφή, είδα πως δεν γίνεται παρά μόνο αν γίνω premium συνδρομητής του Scribd. Σε περίπτωση που τα έχεις ως public domain και τα μοιράζεσαι, υπάρχει κάποιο άλλο μέρος από όπου θα μπορούσα να τα βρω?

    Ευχαριστώ,

    θωμάς


    ΥΓ - μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου και στο tkogias παπάκι gmail τελεία κομ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θωμά,

    Σου έχω στείλει τα φύλλα εργασίας με email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Γιαννη. Με πολλη καθυστερηση, σε ευχαριστω για τα φυλλα!

      Θ.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα κ. Σαρημπαλίδη ,

    Είμαι προπτυχιακός φοιτητής στο Πανεπιστήμειο Πειραιά στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων . Έχω αναλάβει σαν θέμα πτυχιακής το Scratch στην εκπαίδευση και βρήκα τα φύλλα εργασίας σας πολύ σωστά δοδημένα και με ενδιαφέρουσες προτάσεις παρουσίασης της νέας γνώσης . Θα ήθελα αν γίνεται , να κατεβάσω αυτά τα φύλλα εργασίας για να τα επεξεργαστώ και να προσθέσω στην εργασία μου . Εννοείται ότι θα υπάρξη σχετική αναφορά με το όνομά σας υποδεικνύοντας έτσι , ότι δεν είναι δικά μου ! Θα περιμένω να επικοινωνήσετε μαζί μου στο email μου , stsiotis@gmail.com .

    Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας ,
    Σ.Σιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι συνάδελφος ΠΕ19, και βρήκα τη σελίδα σου ψάχνοντας για υλικό σχετικό με Scratch. Θα ήθελα αν γίνεται , να κατεβάσω αυτά τα φύλλα εργασίας για να τα επεξεργαστώ.Μπορείς να μου τα στείλεις αν γίνεται στο email , zahariask@gmail.com

    Ευχαριστώ πολύ,
    Ζ.Κουτουλάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι συνάδελφος ΠΕ19, και βρήκα τη σελίδα σου ψάχνοντας για υλικό σχετικό με Scratch. Θα ήθελα αν γίνεται , να κατεβάσω αυτά τα φύλλα εργασίας για να τα επεξεργαστώ.Μπορείς να μου τα στείλεις αν γίνεται στο email , zahariask@gmail.com

    Ευχαριστώ πολύ,
    Ζ.Κουτουλάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα! Καταρχήν μπράβο έχεις κάνει γενικά πολύ καλή δουλειά.Είμαι καθηγήτρια ΠΕ19 και αποφάσισα να δουλέψω το Scratch.Αν μπορούσες να μου στείλεις τα φύλλα εργασίας θα με βοηθούσες πολύ.Σ΄ευχαριστώ πολύ! ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΥΛΩΝΑ το mail μου είναι: angelmast1978@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τα φύλλα εργασίας στο scratch. Είμαι συνάδελφος καθηγητής Πληροφορικής και θα ήθελα αν είναι δυνατό να μου στείλεις και μένα το υλικό που έφτιαξες.

    Σε ευχαριστώ προκαταβολικά
    Αποστολίδης Γιάννης
    gapostolidis @ gmail . com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι συνάδελφος, καθηγήτρια της Πληροφορικής και θα ήθελα αν είναι δυνατό να μου στείλεις και μένα το υλικό που έφτιαξες. Είναι πολυ καλό
    Σε ευχαριστώ πολύ
    ΣΤΕΛΛΑ - satzam @ sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα. Είμαι καθηγήτρια ΠΕ19 και αποφάσισα να δουλέψω με τα παιδιά Scratch στο κεφάλαιο του προγραμματισμού. Θα με βοηθούσες πολύ να μου έστελνες τα φύλλα εργασίας. Εννοείται οτι θα γίνει αναφορά στο όνομά σου.
    Σε ευχαριστώ πολύ
    Άννα (anna@patris.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα, είμαι συνάδελφος Πληροφορικής και φέτος για 1η φορά κάνω το scratch σε παιδιά γυμνασίου. Μόλις ανακάλυψα τα φύλα εργασίας σου, είναι δυνατό να μου τα στείλεις; κυρίως τα αρχεία που αναφέρεις, πάνω στα οποία θα δουλέψουν οι μαθητές. Ευχαριστώ προκαταβολικά
    Χρύσα xkapnoula@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!ΔΙΔΑΣΚΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ kikivog@gmail.com
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ! ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ! ΔΙΔΑΣΚΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ kikivog@gmail.com
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φύλλα εργασίας έχουν δημιουργηθεί για παιδιά Γυμνασίου αλλά ειδικά τα πρώτα είναι θα έλεγα κατάλληλα και για παιδιά δημοτικού. Βέβαια όλα εξαρτώνται από το επίπεδο των μαθητών.
      Έστειλα και ένα email οπότε ότι θέλεις άλλο με ρωτάς.

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα, είμαι συνάδελφος Πληροφορικής και φέτος για πρώτη φορά κάνω το scratch σε παιδιά γυμνασίου.Μου άρεσαν πολύ τα φύλλα εργασίας σας. Θα μπορούσατε να μου τα στέλατε στο csmarias@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια και από μένα! Είμαι συνάδελφος πληροφορικής και θέλω να διδάξω το scratch στην Α' Λυκείου. Θα σου είμαι ευγνώμων, αν έστελνες και σε μένα τα φύλλα εργασίας για να τα χρησιμοποιήσω στην τάξη.
    pap_evie@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια και από μένα! Είμαι συνάδελφος πληροφορικής και θέλω να διδάξω το scratch στην Α' Λυκείου. Θα σου είμαι ευγνώμων, αν έστελνες και σε μένα τα φύλλα εργασίας για να τα χρησιμοποιήσω στην τάξη. dsougle@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπερα. Συγχαρητηρια για την εξαιρετικη δουλεια που εχεις κανει. Οπως και οι περισσοτεροι προλαλησαντες ειμαι πληροφορικος και θα ηθελα με την αδεια σου να μπορεσω να χρησιμοποιησω τα φυλλα εργασιας σου στη διδασκαλια του scratch. Θα σου ημουν υποχρεος αν μπορουσες να μου τα στειλεις. Το μαιλ μου ειναι nikosa8@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια!!!!!
    Είμαι εκπαιδευτικός της Α' θμιας και σκοπεύω να δείξω στην ΣΤ τάξη το scratch !
    Θα ήταν κουραστικό να σου ζητήσω να στείλεις και σε εμένα τα φύλλα εργασίας?? το mail μου είναι: christzioga@yahoo.gr . Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα, Είμαι συνάδελφος ΠΕ20, και θα ήθελα αν είναι δυνατό να μου στείλεις και μένα το υλικό που έφτιαξες. Είναι πολύ καλό
    Σε ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο Γιάννη, έχεις κάνει φοβερή δουλειά. Είμαι κι εγώ συνάδελφος και θα ήθελα αν βρεις χρόνο, να μου στείλεις κι εμένα τα φύλλα εργασίας. To email μου είναι george_christod@hotmail.com. Σε ευχαριστώ προκαταβολικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα και πάλι συγχαρητήρια για το blog. Παρακολουθώ τις δημοσιεύσεις σου από την αρχή δημιουργίας του blog. Πάρα πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά. Επειδή και εγώ θέλω να διδάξω στην 6η Δημοτικού το scratch σε παρακαλώ αν μπορείς να μου στείλεις τα φύλλα εργασίας. ppatsatz@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια!!! Έχω μάθει πολλά από τις σύγχρονες εφαρμογές χάρη στο υλικό του Blog σας. Είμαι συνάδελφος ΠΕ19 στη Νάξο και από τη νέα χρονιά θα ήθελα να τους διδάξω scratch. Αν μου στέλνατε τα φύλλα εργασίας σας, θα βοηθούσατε πολύ τους μαθητές μας. Ευχαριστώ. Με εκτίμηση
    Έλλη
    ellirota@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια συνάδελφε, τέλεια δουλειά με μεράκι και κόπο. Είμαι και εγώ συνάδελφος ΠΕ19 και από τη νέα χρονιά θα ήθελα να διδάξω το scratch, φέτος δεν προλαβαίνω γιατί εργαστήριο είχα από το Φεβρουάριο. Θα με βοηθούσε πολύ αν βρεις χρόνο να έστελνες και σε εμένα τα φύλλα εργασίας. Ευχαριστώ προκαταβολικά! Το email μου είναι pkarkaveli@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα σας. Είμαι καθηγήτρια ΠΕ 19 και φέτος δούλεψα για πρώτη φορά σε δημοτικό (ήμουν σε ΕΠΑΛ) και έκανα το Scratch. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας γιατί κάνουμε αυτές τις ημέρες επαναληπτικές ασκήσεις με τους μαθητές οπότε θα μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω μέσα στην τάξη.
    To e-mail μου είναι:
    evgenia@karoki.gr
    Σας ευχαριστώ πολύ!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα! Είμαι συνάδελφος ΠΕ20 και φέτος κάνω πρώτη φορά σε δημοτικό. Ξεκίνησα να κάνω λίγο scratch στην ΣΤ οπότε αν μπορείς να μου στείλεις το υλικό θα ήμουν ευγνώμων.
    Επίσης να πω ότι η δουλειά σου γενικότερα είναι εξαιρετική. Ευχαριστώ
    gepapa at sch gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλησπέρα σας!είμαι συνάδελφος ΠΕ20 και βλέποντας την δουλειά σας και παρακολουθώντας ένα σεμινάριο του σχολικού μου σύμβουλου πήρα την απόφαση να δουλέψω με το scratch στο γυμνάσιο..αν μπορούσατε να μου στέλνατε και εμένα το πολύτιμο υλικό σας θα σας ήμουν ευγνώμων...καλή δύναμη και καλή συνέχεια στο έργο σας..dimitriadi_m@yahoo.gr σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι πήρες μία σωστή απόφαση. Τα φύλλα εργασίας μόλις σου τα έστειλα.

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα και από εμένα. Είμαι συνάδελφος ΠΕ20 και σκοπεύω από τη νέα χρονιά να διδάξω τους μαθητές το scratch στο Γ' τρίμηνο στο Γυμνάσιο που διδάσκω. Θα με βοηθούσες πολύ αν έστελνες και σε εμένα αυτά τα φύλλα εργασίας. Χρειάζεται μια ώρα για κάθε φύλλο εργασίας; Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων. Σου εύχομαι υγεία και καλή συνέχεια στο διδακτικό σου έργο. skourelis@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έστειλα τα φύλλα εργασίας. Κάθε φύλλο εργασίας είναι για 1 ώρα (στα τελευταία ίσως και 2 ώρες).

      Πάντως ξαναγράφω τα φύλλα εργασίας για την έκδοση Scratch 2.0 και πιστεύω ότι θα είναι έτοιμα για τη νέα σχολική χρονιά.

      Διαγραφή
  27. Γεια σας! Είμαι συνάδελφος ΠΕ19 και θα με βοηθούσε πολύ αν μου στέλνατε τα φύλλα εργασίας για το Scratch στο desandrig at gmail dot com. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλή συνέχεια στο έργο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις έστειλα τα φύλλα εργασίας που μου ζήτησες. Να ενημερώσω πάντως ότι για τη νέα σχολική χρονιά ξαναγράφω τα φύλλα εργασίας για την έκδοση Scratch 2.0.

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα.Είμαι συνάδελφός ΠΕ19 και θα ήθελα να χρησιμοποιήσω τα φύλλα εργασίας σας για φέτος.Θα μπορούσατε να μου τα στείλεται?Έχετε κάνει πολύ ωραία δουλειά! το email μου είναι :
    vasosotr@gmail.com.
    Ευχαριστώ προκαταβολικώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις έστειλα τα φύλλα εργασίας. Να σε ενημερώσω απλά ότι σύντομα θα αρχίσω να ανεβάζω και τα φύλλα εργασίας που αφορούν την έκδοση 2.0 του Scratch.

      Διαγραφή
  29. Συγχαρητήρια για την πολύ όμορφη δουλειά που κάνεις! Παρακολουθώ το έργο σου τα τελευταία χρόνια, αφότου γνώρισα από κοντά τον επίσης ορεξάτο συνάδελφο Ν. Μιχαηλίδη. Φέτος (όχι μόνιμος) είμαι σε Γυμνάσιο και Λύκειο. Σε παρακαλώ αν θέλεις στείλε μου αυτά τα φυλλάδια στο gkoutlis [at] sch.gr Θα αναφέρω φυσικά στους μαθητές τον δημιουργό. Να είσαι καλά!
    Γιώργος, Μυτιλήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο, αν και καθυστερημένα, μόλις σου έστειλα τα αρχεία που μου ζήτησες.

      Χαίρομαι επίσης που είστε γνωστοί με το Νίκο με τον οποίο έχω συνεργαστεί αρκετά τα τελευταία χρόνια.

      Διαγραφή
  30. Γεια σας! Είμαι συνάδελφος ΠΕ20 . Συγχαρητήρια για την δουλεια σας . Παρακολουθω το blog . Eίναι πάντα επίκαιρο .Θα σας ήταν εύκολο να μου στέλνατε τα φύλλα εργασίας για το Scratch στο alexmind26 at gmail.com ?
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Καλή συνέχεια στο έργο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα Ιωάννη. Είμαι συνάδελφος και τα φύλλα εργασίας σου είναι πραγματικά πάρα πολύ καλά! Αν μπορείς να μου τα στείλεις στο polidarikaterina@yahoo.gr. Σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για την δουλειά σας. Είμαι συνάδελφος ΠΕ19 σε Γυμνάσιο και Λύκειο και πάμπολλές φορές έχω χρησιμοποιήσει από το υλικό σας. Μπορείτε, σας παρακαλώ, να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας για το scratch στο ypothal10@gmail.com. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια σας
    Είμαι συνάδελφος ΠΕ19 σε Γυμνάσιο, θα ήθελα μα μου στείλετε τα φύλλα εργασίας για το scratch στο mixope71@yahoo.gr
    ευχαριστώ παρα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα σας. Είμαι συνάδελφος ΠΕ20 σε Γυμνάσιο. Μπορείτε να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας και σε μένα; geonipap@yahoo.gr. Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. που ειναι ολα αυτα παρακαλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για τη δουλειά σας!! Είμαι συνάδελφος ΠΕ19 σε γυμνάσιο και θα ήθελα αν είναι εύκολο να έχω και εγώ τα φύλλα εργασίας. Το mail μου είναι estriva@gmail.com. Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα.Είμαι συνάδελφος ΠΕ19 σε δημοτικό και θα ήθελα αν είναι εύκολο να έχω και εγώ τα φύλλα εργασίας. Το mail μου είναι sotkokkiw@yahoo.gr. Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. το mail μου είναι sotkokkis@yahoo.gr και όχι sotkokkiw@yahoo.gr όπως γράφτηκε εκ παραδρομής. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!
    Συγχαρητήρια για το υλικό σας.
    Είμαι δάσκαλος σε δημοτικό και θα ήθελα να μυήσω τους μαθητές μου στο scratch;
    θα μπορούσατε να μου στείλετε και εμένα τα φύλλα εργασίας;

    ε-μαιλ: gtsitsi@gmail.com

    Ευχαριστώ Πολύ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ζητήσω συγνώμη για τη μεγάλη καθυστέρηση αλλά δεν είχα το χρόνο, όλο αυτό το διάστημα, να ασχοληθώ με το ιστολόγιο. Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα.

      Διαγραφή
  40. Καλησπέρα και Καλή Χρονιά.
    Συγχαρητήρια κι από μένα γενικότερα για το υλικό που δημιουργείτε και παρουσιάζετε για τα μαθήματα της Πληροφορικής. Αν μπορούσατε να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας, θα με βοηθούσατε πολύ στην πρώτη επαφή μου με το Scratch (aggelici@gmail.com).
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μόλις τα έστειλα. Θα ήθελα επίσης να ζητήσω και από σένα συγνώμη για τη μεγάλη καθυστέρηση.

      Διαγραφή
  41. Καλημέρα και Καλή Χρονιά.
    Θα ήθελα καταρχήν να σας συγχαρώ για την πολύ καλή δουλειά σας. Είμαι συνάδελφος ΠΕ20 σε δημοτικό και φέτος θα ήθελα για πρώτη φορά να ασχοληθώ με το scratch. Θα σας ήταν εύκολο να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας; (katrin_321@yahoo.com)
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις τα έστειλα. Απλά για το δημοτικό θα έλεγα ότι κάνουν τα τρία πρώτα φύλλα εργασίας. Βέβαια όλα εξαρτώνται από το επίπεδο των μαθητών.

      Διαγραφή
  42. Συγχαρητήρια για τον ΑΨΟΓΗ δουλειά σου! Είμαι συνάδελφος σε Λενικό Λύκειο και βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον να ασχοληθώ στην Α Λυκείου με το scratch. Θα μπορούσες να μου στείλεις ότι φύλλα εργασίας (ή άλλο υλικό) που θεωρείς ότι είναι αξιόλογο για την εκμάθηση του προγράμματος από μαθητές;
    Ευχαριστώ εςκ των προτέρων
    petrounick στο gmail τελεία com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σου έστειλα τα φύλλα εργασίας που αφορούν την έκδοση 1.4. Όσο για το άλλο υλικό που λες θα είμαι σε δύο περίπου μήνες να το παρουσιάσω ολοκηρωμένο σε ένα συνέδριο.

      Διαγραφή
  43. καλησπέρα σας,
    παρακολουθώ το blog εδώ και καιρό και με έχει βοηθήσει πολλές φορές η δουλειά σας, μέχρι τώρα συνήθως εργαζόμουν ως αναπληρώτρια σε δημοτικό σχολείο, φέτος στην μέση της χρονιάς με κάλεσαν σε λύκειο και συμπληρώνω κάποιες ώρες στο γυμνάσιο.
    Στο γυμνάσιο ξεκίνησε λοιπόν η μόνιμη καθηγήτρια του σχολείου να με συμβουλεύει για το τι πρέπει να κάνω στα παιδιά δίνοντας μου πολλά φυλλάδια όλα με μαθηματικά και συναρτήσεις. Μετά από μια κουβέντα που είχα με τα παιδιά μου έδειξαν οτι δεν τους αρέσει καθόλου ο προγραμματισμός. Θα ήθελα να συνεχίσω με scratch, παρ' όλες τις αντιδράσεις της συναδέλφου, διότι θεωρώ οτι πρέπει το μάθημα να είναι και διασκέδαση. Θα σε παρακαλούσα να μου στείλεις κι εμένα τα αρχεία για το scratch g.politi@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σου τα έστειλα αν και καθυστερημένα. Πάντως για το Λύκειο θα πρότεινα και το app invnetor αν και δεν πρόλαβα φέτος να το ενσωματώσω στην τάξη. Ελπίζω του χρόνου να τα καταφέρω.

      Διαγραφή
  44. Είμαι συνάδελφος ΠΕ19, και βρήκα τη σελίδα σου ψάχνοντας για υλικό σχετικό με Scratch, νομίζω ότι είναι πολύ ωραία δουλειά και θα ήθελα εάν γίνετε να μου το στείλεις. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Tο mail μου είναι chadiroglou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Θα ήθελα καταρχήν να σας συγχαρώ για την πολύ καλή δουλειά σας. Είμαι συνάδελφος ΠΕ20 στο 5ο Δημοτικό Τρικάλων και φέτος θα ήθελα για πρώτη φορά να ασχοληθώ με το scratch. Θα σας ήταν εύκολο να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας; rizosg@sch.gr
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις τα έστειλα. Απλά να σημειώσω ότι για το Δημοτικό είναι κατάλληλα μόνο τα πρώτα φύλλα εργασίας.

      Διαγραφή
  46. Καλημέρα και συγχαρητήρια πρώτα από όλα για τη δουλειά σας. Είμαι συνάδελφος Πληροφορικής και θα ήθελα αν μπορείτε να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας και τα αρχεία για να τα διδάξω στο ΕΠΑΛ Α Λυκείου. Το email μου είναι dimopulu παπάκι gmail τελεία com.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Επειδή αναφέρεις ότι θα τα χρησιμοποιήσεις σε ΕΠΑΛ αν θέλεις στείλε μου ένα email μετά την χρησιμοποίηση τους για να μου πεις πώς φάνηκαν στους μαθητές.

      Διαγραφή
  47. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά που κάνετε! Είμαι συνάδελφος ΠΕ19 σε Δημοτικό και θα ήθελα αν είναι εύκολο να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας στη διεύθυνση dikanell παπάκι gmail.com.
    Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπέρα!! Συγχαρητηρια για την καλή δουλειά!Ειμαι συνάδελφος σε ΕΠΑΛ και θα ηθελα αν δεν εχετε προβλημα να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας στη διεύθυνση spiros_ts23@hotmail.com
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα! Πολύ ωραία η δουλειά σας.Είμαι συνάδελφος ΠΕ20 και θα ήθελα αν μπορούσατε να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας στη διεύθυνση natoula ατ gmail τελεία com.
    Ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Συγχαρητήρια και από εμένα!!!!!
    Είμαι εκπαιδευτικός της Α' θμιας και σκοπεύω να δείξω στην ΣΤ τάξη το scratch !
    Θα μπορούσες να στείλεις και σε εμένα τα φύλλα εργασίας?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων! το mail μου είναι: martheod@sch.gr . Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Μόλις σου έστειλα link από το οποίο μπορείς να κατεβάσεις το υλικό.

      Διαγραφή
  51. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά.
    Διδάσκω στην Α' θμια και θα ήθελα να υλοποιήσω κάποιες δραστηριότητες με τα παιδιά της ΣΤ' τάξης.
    Θα μπορούσες μου να στείλεις και μένα τα φύλλα εργασίας;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Το mail μου είναι: sbranos21@gmail.com
    branos.weebly.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για τη μεγάλη καθυστέρηση. Μόλις σου έστειλα link από το οποίο μπορείς να κατεβάσεις το υλικό.

      Διαγραφή
  52. Καλημέρα!!Διδάσκω και εγώ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και θέλω να χρησιμοποιήσω το scratch για τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού!!Θα μπορούσατε να μου στείλετε και εμένα τα φύλλα εργασίας σας για να τα χρησιμοποιήσω στην διδασκαλία του μαθήματος;Είδα την δουλειά σας και σας αξίζουν συγχαρητήρια για τον κόπο και το μεράκι σας!Συγχαρητήρια και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
    Το email μου είναι : sakpel11@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Μόλις σου έστειλα link από το οποίο μπορείς να κατεβάσεις το υλικό.

      Διαγραφή
  53. Καλησπέρα και Χρόνια πολλά!! Είμαι συνάδελφος ΠΕ19 στην Α/θμια και φέτος θα ήθελα για πρώτη φορά να ασχοληθώ με το scratch. Θα σας ήταν εύκολο να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας; To email μου είναι: ksofia@gmail.com
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και πολλά πολλά συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά που έχετε κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σου έστειλα link από το οποίο μπορείς να κατεβάσεις το υλικό.

      Διαγραφή
  54. Καλημέρα, Είμαι συνάδελφος ΠΕ20, και θα ήθελα αν είναι δυνατό να μου στείλεις και μένα το υλικό που έφτιαξες. Είναι πολύ καλό
    Σε ευχαριστώ πολύ
    nikoletakoz@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σου έστειλα link από το οποίο μπορείς να κατεβάσεις το υλικό.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα. Πολύ καλή δουλειά! Μπορω να έχω κ'εγώ αυτό το link σε παρακαλώ;
      Ελένη
      eleni.sites@gmail.com

      Διαγραφή
  55. Καλησπέρα συνάδελφε ... πολλά πολλά συγχαρητήρια για τη δουλειά σου ... δουλεύω σε ΕΠΑΛ και φέτος θα δουλέψω το scratch τόσο στην Α όσο και στη Β' τάξη ... έτσι Αυγουστιάτικα κάθομαι όποτε μπορώ και φτιάχνω σενάρια ... αν είναι δυνατόν να με βοηθήσεις στην αρχή που κάνω στέλνοντάς μου το υλικό σου ώστε να το επεξεργαστώ και να το δουλέψω στο επίπεδο των μαθητών του ΕΠΑΛ . Το mail μου είναι vbaitsas@gmail.com ... σ ευχαριστώ πολύ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Συγχαρητήρια για την τόσο ωραία και οργανωμένη δουλειά σου! Είμαι συνάδελφος σε γυμνασιο και βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον να διδάξω το scratch. Θα μπορούσες να μου στείλεις ότι φύλλα εργασίας (ή άλλο υλικό) που θεωρείς ότι είναι αξιόλογο για την εκμάθηση του προγράμματος από μαθητές;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων Το email μου είναι popinek@yahoo,gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλησπέρα... Πολύ ωραίος ο σχεδιασμός και η οργάνωση των φύλλων εργασίας σου. Επειδή ετοιμάζομαι να διδάξω και εγώ το scratch στους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου θα ήθελα να σε παρακαλέσω να μου στείλεις τα φύλλα εργασίας που έχεις δημιουργήσει. Με τη βοήθειά σου ελπίζω να καταφέρω να φτιάξω και εγώ ενδιαφέροντα φύλλα εργασίας. Σ΄ευχαριστώ εκ των προτέρων. Το email είναι oikonomouf@yahoo.gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλησπέρα και συγχαρητηρια!!Πολύ καλή δουλεια!Μακαρι να είχαμε στα χερια μας τέτοια φύλλα από το Υπουργειο γιατι είμαστε στον αερα όσοι είμαστε στο δημοτικο...Θα ηθελα αν γινεται να μου στείλετε τα φυλλα εργασίας που έχετε φτιάξει.Σκεφτομαι να διδάξω Scrath στην Ε και Στ.Ευχαριστώ. Το email μου είναι kxroni@hotmail.com
    Με εκτίμηση Κων/να

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλησπέρα ειμαι συναδελφος ΠΕ 19 και πρωτη φορα θα διδαξω το Scratch σε μαθητες εκτης δημοτικού.Θα εκτιμουσα αν μου εστελνες και εμενα τις σημειωσεις για να το διδαξω πιστευω θα κεντρισει το ενδιαφερον τους, Ευχαριστω εκ των προτερων το email μου ειναι sevastigalani at gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλησπέρα! Είμαι και εγώ συνάδελφος ΠΕ19. Φέτος λόγω μειωμένου ωραρίου.... θα συμπληρώσω ωράριο και σε Γυμνάσιο. Από τότε που έκανα τελευταία φορά έχει κυλήσει πολύ νερό. Το υλικό που παρουσιάζετε εδώ είναι εξαιρετικό. Συγχαρητήρια!!! Θα μπορούσα να το έχω σε ηλεκτρονική μορφή...mariagana@gmail.com ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για τη δουλειά σας, αν μπορείτε θα ήθελα να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας στο mail μου katpapado@gmail.com. Είμαι καθηγήτρια ΠΕ19 και θα ήθελα να τα χρησιμοποιήσω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γεια σας και συγχαρητήρια για τη δουλειά σας. Είμαι συνάδελφος πληροφορικός ΠΕ19 και διδάσκω σε Γυμνάσιο, φέτος για πρώτη φορά scratch. Συνάντησα για πρώτη φορά τη δουλειά σας στο scratch όταν παρακολουθούσα το Β΄επίπεδο επιμόρφωσης. Όμως στο blog σας έμπαινα από παλιότερα, καθώς μου το είχε συστήσει άλλος συνάδελφος. Η δουλειά σας γενικώς είναι εξαιρετική. Προσωπικά τα φύλλα σας στο scratch με βοήθησαν να οργανώσω την ύλη μου και να βάλω ένα χρονοδιάγραμμα στη διδασκαλία μου. Αν σας ήταν εύκολο, θα μπορούσατε να μου τα στείλετε στο vkoemtzo@yahoo.gr ?
    Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
    Βικτώρια Κοεμτζοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. κ. Σαρημπαλίδη καλημέρα και συγχαρητήρια για τη δουλειά σας. Επειδή θα διδάξω του χρόνου για πρώτη φορά Scratch και έχω μείνει εκτός τάξης για αρκετό καιρό (λόγω αποσπάσεων στο Πανεπιστήμιο και ανάληψης διοικητικών θέσεων) θα σας παρακαλούσα αν θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να προσανατολιστώ με το να μου στείλετε υλικό που έχετε για το Scratch (keratsog@yahoo.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Κυριε Σαρημπαλίδη πολύ καλή η δουλειά σας και πραγματικά συγχαρητήρια...Εμεινα κατάπληκτος από τον όγκο δουλειάς σας, κατέβασα τα φύλλα εργασίας για κάποια θέματα όπως το Scratch...ελπίζω να μην σας πειράζει...θα φαίνεται βεβαίως το όνομά σας, και θα σας αναφέρω στους μαθητές μου, είμαι συνάδελφος, ΠΕ-20...Μπορείτε να μου στείλετε και στο e-mail μου ότι χρήσιμο έχετε για Α΄& Β΄λυκείου με τις αλλαγές φέτος; θα ήμουν υποχρεος γαι να έχω ένα μπούσουλα αφού πρώτη φορά διδάσκω σε γυμνάσιο και 2η σε ΓΕΛ, μετά από πολλά χρόνια, το e-mail mou..gkoumasn@gmail.com...ευχαριστώ εκ των προτέρων...Νίκος Γκουμάς....ΠΕ-20.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. κ. Σαρημπαλίδη συγχαρητήρια για τη δουλειά σας!
    Θα σας παρακαλούσα να μου στείλετε, αν είναι δυνατόν, τα φύλλα εργασίας σας, ώστε να τα δουλέψω με τους μαθητές μου στο Γυμνάσιο Αμμοχωρίου Φλώρινας ως καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19 (ppanosau at gmail.com). Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Είμαι συνάδελφος, καθηγήτρια της Πληροφορικής και θα ήθελα αν είναι δυνατό να μου στείλεις και μένα το υλικό που έφτιαξες. Είναι πολυ καλό
    Σε ευχαριστώ πολύ
    Θαλεια : thalia.gargoulaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. κ. Σαρημπαλίδη συγχαρητήρια για τη δουλειά σας!
    Επειδή θα χρησιμοποιήσω το scratch στο δημοτικό, μήπως μπορείτε, αν είναι δυνατόν, να μου στείλετε το υλικό ώστε να κάνω κάποιες μετατροπές απαραίτητες κατά τη γνώμη μου για το ηλικιακό επίπεδο των μαθητών. Εννοείται ότι θα αναφερθεί το όνομα σας.
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    giankara@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κε Σαρημπαλίδη,
    Μου άρεσαν πολύ τα φύλλα εργασίας για το Scratch που έχετε
    δημοσιεύσει και θα ήθελα, αν είναι δυνατόν, να έχω πρόσβαση και εγώ στο
    υλικό αυτό, για να το χρησιμοποιήσω για τη διδασκαλία της Πληροφορικής
    στο Γυμνάσιο (με αναφορά σε εσάς φυσικά). Το email μου είναι
    loukas_dimopoulos@hotmail.com. Συγχαρητήρια για όλο το blog σας συνολικά,
    καθώς περιέχει αρκετά ενδιαφέροντα άρθρα και εύχομαι
    να συνεχίσετε με την ίδια διάθεση το έργο σας και στο μέλλον.

    Με εκτίμηση
    Δημόπουλος Λουκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κύριε Σαρημπαλίδη,

    Συγχαρητήρια και από μένα για το εξαιρετικό υλικό που έχετε δημιουργήσει. Θα ήθελα, αν είναι δυνατόν, να μου στέλνατε και μένα τα φύλλα εργασίας σας, για να τα χρησιμοποιήσω στη διδασκαλία του scratch στο δημοτικό.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Το e-mail μου είναι: Amarilis_thes@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αγαπητέ συνάδελφε κ. Σαρημπαλίδη,
    Βρήκα τα φύλλα εργασίας σας πολύ ενδιαφέροντα και θα ήθελα να τα χρησιμοποιήσω και στη δική μου διδασκαλία στο γυμνάσιο.
    Θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσατε να μου τα στείλετε στο email μου: siakkagian@gmail.com.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Κε Σαρημπαλίδη,
    Μου άρεσαν πολύ τα φύλλα εργασίας για το Scratch που έχετε
    δημοσιεύσει και θα ήθελα, αν είναι δυνατόν, να έχω πρόσβαση και εγώ στο
    υλικό αυτό, για να το χρησιμοποιήσω για τη διδασκαλία των Μαθηματικών στο δημοτικό. Θα το εκτιμούσα αν μου τα στέλνατε στο valsamoua82@gmail.com

    Με εκτίμηση
    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Κύριε Σαρημπαλίδη,

    Συγχαρητήρια και από μένα για το εξαιρετικό υλικό που έχετε δημιουργήσει. Θα ήθελα, αν είναι δυνατόν, να μου στέλνατε και μένα τα φύλλα εργασίας σας, για να τα χρησιμοποιήσω στη διδασκαλία του scratch στο δημοτικό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!
    Το e-mail μου είναι: marwdrouga@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Κύριε Σαρημπαλίδη,

    Συγχαρητήρια και από μένα για την δουλεία σας.
    Ξέρω ότι μάλλον σας έχουμε κουράσει με τα αιτήματα μας.
    Αν δεν σας κάνει κόπο θα θελα και εγώ τα φύλλα εργασίας σας.

    ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλή χρονιά!!!

    e-mail: stamstat παπάκι sch . gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Κε Σαρημπαλίδη,
    Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σας και τη διάθεση σας να τη μοιραστείτε μαζί μας.
    Είμαι συνάδελφος ΠΕ19. Μου άρεσαν πολύ τα φύλλα εργασίας για το Scratch που έχετε δημοσιεύσει και θα ήθελα, αν είναι δυνατόν, να έχω πρόσβαση και εγώ στο υλικό αυτό, για να το χρησιμοποιήσω για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο (με αναφορά σε εσάς φυσικά). Το email μου είναι vskourletou@gmail.com.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλησπέρα. Η δουλειά σας είναι εξαιρετική.Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω τα φύλλα εργασίας για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο και να μπορώ να έχω πρόσβαση στο υλικό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    elenigrigori65@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Συνάδελφε πολύ καλή δουλειά. Σκέφτομαι να τα υλοποιήσω στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού. Θα μπορούσα να έχω πρόσβαση στο υλικό. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου. andreasgr.aio@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Κε Σαρημπαλίδη συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά! Θα ήθελα και γω να χρησιμοποιήσω τα φύλλα εργασίας (εννοείται ότι θα γίνεται αναφορά του ονόματός σας). Το email μου: xarakuri@gmail.com
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Συνάδελφος Πληροφορικής είμαι και εγώ σε δημοτικό. Αν θέλετε στείλτε μου τα φύλλα εργασίας στο hurdakis@gmail.com. Συγχαρητήρια
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Κε Σαρημπαλίδη συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά! Είμαι συνάδελφος πληροφορικός και Θα ήθελα και γω να χρησιμοποιήσω τα φύλλα εργασίας (εννοείται ότι θα γίνεται αναφορά του ονόματός σας). Το email μου: gtsiatmas@gmail.com
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Κε Σαρημπαλίδη συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σας και για τη διάθεση του υλικού σε μας.Θα ήθελα και γω να χρησιμοποιήσω τα φύλλα εργασίας.Το email μου: agpliroforiki@gmail.com
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Κε Σαρημπαλίδη συγχαρητήρια για τη δουλειά σας.Ειμαι πληροφορικός σε δημοτικό. Θα μπορούσατε να μου στείλετε το υλικο; karadespina1@gmail.com Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Κε Σαρημπαλίδη και εγω ειμαι πληροφορικός σε δημοτικό. Θα μπορούσατε να μου στείλετε το υλικο; ciliop82 παπακι gmail τέλεια com Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Θα μπορούσατε να μου στείλετε και μένα τα φύλλα εργασίας γιατί διαπίτωσα ότι έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά και δομημένη. Σας ευχαριστώ πολύ! (flora.manou@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει. Είναι στις προσδοκίες των παιδιών και πολύ προσεγμένη. Θα μπορούσατε να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας. Σας ευχαριστώ πολυ. Το mail μου: argyrwkotsifaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. θα σας ήμουν ευγνώμων αν μπορούσατε να στείλετε και σε μένα αυτό το υλικό. Θα ήθελα να το προσπαθήσω στην τάξη μου. Ως αναπληρώτρια για πρώτη φορά λέω να το επιχειρήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. evi_giovanou@
    yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει. Είναι πολύ προσεγμένη. Θα μπορούσατε να μου στείλετε τα φύλλα εργασίας. Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

Τι είναι η ανακαλυπτική - διερευνητική μάθηση;

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)