Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ασκήσεις ΑΕΠΠ : Εξυπηρέτηση πελατών

Μία εταιρεία δέχεται συνέχεια καταγγελίες για προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών της.


Θέλοντας λοιπόν να διαπιστώσει το μέγεθος του προβλήματος ζήτησε να δημιουργηθεί πρόγραμμα το οποίο:

  • Θα διαβάζει τον αριθμό των πελατών που δεν εξυπηρετήθηκαν για κάθε μία από τις τρεις τελευταίες ημέρες.
  • Θα υπολογίζει το μέσο όρο πελατών που δεν εξυπηρετήθηκαν και 
  • Αν ο μέσος όρος είναι μεγαλύτερος από 5, να εμφανίζεται το μήνυμα «Πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των πελατών», αλλιώς να εμφανίζεται το μήνυμα «Κανένα πρόβλημα».


Λύση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Εξυπηρέτηση_Πελατών
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΕΛ_1, ΠΕΛ_2, ΠΕΛ_3
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Μ_Ο
ΑΡΧΗ
  ΓΡΑΨΕ "Δώσε τον αριθμό πελατών που δεν εξυπηρετήθηκε την 1η ημέρα : "
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΛ_1
 
  ΓΡΑΨΕ "Δώσε τον αριθμό
πελατών που δεν εξυπηρετήθηκε την 2η ημέρα : "
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΛ_2
 
  ΓΡΑΨΕ "Δώσε τον αριθμό
πελατών που δεν εξυπηρετήθηκε την 3η ημέρα : "
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΛ_3
 
  Μ_Ο <- ( ΠΕΛ_1 + ΠΕΛ_2 + ΠΕΛ_3) / 3
 
  ΑΝ Μ_Ο > 5 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ "Πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των
πελατών."
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ "Κανένα πρόβλημα."
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Εξυπηρέτηση_Πελατών 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

30 επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της Πληροφορικής της Γ' Λυκείου

10 Επαναληπτικές Ασκήσεις στην Πληροφορική (2021)

Φύλλα εργασίας για τα μαθήματα Πληροφορικής του Γυμνασίου