Στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής στη Β' Λυκείου o μαθητής Σάκης Γρηγορούδης δημιούργησε, κατά το σχολικό έτος 2012-2013, ένα πρωτότυπο παιχνίδι μαθηματικών στο GameMaker που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού. Η εργασία θα παρουσιασθεί στο 5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής.
Τίτλος Εργασίας
Μαθαίνω τις πράξεις παίζοντας: Ένα παιχνίδι στο GameMaker
Προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν
GameMaker, Photoshop, MixPad
Περιγραφή εργασίας
Το παιχνίδι, που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού, αποτελείται από 4 επίπεδα αυξανόμενης δυσκολίας και το κάθε επίπεδο από 12 πίστες. Σε κάθε πίστα του παιχνιδιού ο παίχτης, χρησιμοποιώντας όλους τους αριθμούς που του δίνονται, πρέπει να εξάγει ένα συγκεκριμένο αριθμητικό αποτέλεσμα.
Υλικό που δημιουργήθηκε
Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκε ένα trailer το οποίο μπορείτε να δείτε στη συνέχεια:
Μία παρουσίαση, που θα χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου