Στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής στη Γ' Γυμνασίου oι μαθητές Χρήστος Μάντσος, Νίκος Αναστασιάδης, Γιώργος Δανόγλου και Κώστας Φιλέντας δημιούργησαν, κατά το σχολικό έτος 2012-2013, ένα παιχνίδι στο Scratch στο οποίο ο παίκτης πρέπει να παρκάρει ένα αυτοκίνητο στο χώρο στάθμευσης. Η εργασία παρουσιάστηκε στο 5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής.
Τίτλος Εργασίας
Παρκάρω το αυτοκίνητο μου στο Scratch
Προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν
Scratch
Περιγραφή εργασίας
Το παιχνίδι αποτελείται από δώδεκα πίστες η καθεμία πιο δύσκολη και περίπλοκη από την προηγούμενη. Ο έλεγχος του αυτοκινήτου γίνεται με τα βελάκια μετακίνησης ενώ σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να καταφέρει να το παρκάρει στον χώρο στάθμευσης. Φυσικά υπάρχουν εμπόδια όπως άλλα αυτοκίνητα, κώνοι και διάφορα άλλα. Επίσης τα αυτοκίνητα (εμπόδια) ορισμένες φορές κινούνται.
Υλικό που δημιουργήθηκε
Στα πλαίσια της εργασίας χρησιμοποιήθηκε η παρακάτω παρουσίαση:Φυσικά δημιουργήθηκε και το παιχνίδι το οποίο μπορείτε να παίξετε στη συνέχεια:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου