Στο μάθημα της Πληροφορικής στη Γ' Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2012-2013 χρησιμοποιήθηκε το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch. Οι μαθητές, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ασχολήθηκαν με τις εξής ενότητες: εντολές της παλέτας Κίνηση, εντολές της παλέτας Όψεις, εντολές της παλέτας Πένα, Δομή επιλογής, Ανταλλαγή μηνυμάτων, Δομή επανάληψης και Μεταβλητές.
Στη συνέχεια, και σε διάστημα τριών διδακτικών ωρών δημιούργησαν ένα παιχνίδι στο Scratch. Ορισμένα από τα παιχνίδια που δημιουργήθηκαν μπορείτε να τα δείτε στη συνέχεια.
Στη συνέχεια, και σε διάστημα τριών διδακτικών ωρών δημιούργησαν ένα παιχνίδι στο Scratch. Ορισμένα από τα παιχνίδια που δημιουργήθηκαν μπορείτε να τα δείτε στη συνέχεια.
Παιχνίδι : Arkanoid
Μαθήτριες : Άρτεμις, Παναγιώτα
Παιχνίδι : Μαζεύοντας φρούτα
Μαθήτριες : Άντζελα, Εσμεράλντα
Παιχνίδι : Περνώντας το δρόμο
Μαθήτριες : Αθανασία, Κατερίνα
Παιχνίδι : Παρκάρισμα αυτοκινήτου
Μαθήτριες : Κατερίνα, Ρούλα
Παιχνίδι : Καλάθι με φρούτα
Μαθήτριες : Ελένη, Μαρία
Παιχνίδι : Scrolling Game
Μαθητές : Χρήστος, Γιώργος
Παιχνίδι : Pong Game
Μαθητής : Δημήτρης
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου